بیش از 23 هزار میلیارد ریال برای شهرستان بروجن تصویب شد


بیش از 23 هزار میلیارد ریال برای شهرستان بروجن تصویب شد

شهرکرد_ سرپرست فرمانداری بروجن گفت: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال برای توسعه، پیشرفت و تعالی این شهرستان تصویب شد.

فتاح کرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از این مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به خوزستان و راه ارتباطی گندمان به بلداجی اختصاص داده شد.

وی افزود: همچنین ۵ هزار میلیارد ریال به‌منظور اجرای طرح راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در حوزه شهرستان بروجن، ۳۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های قابل ارائه و مصوب در پارک علم و فناوری، ۸۰ برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان پزشکی‌قانونی و ۳۲۰ میلیارد ریال برای طرح‌های فرهنگی در شهرستان بروجن اختصاص داده شد.

کرمی تصریح کرد: در این سفر ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، یک‌هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی و یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع‌های گردشگری و ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد آقبلاغ و ۱۶۰ میلیارد ریال برای ارتقای شاخص‌های ورزشی شهرستان بروجن اختصاص پیدا کرد.

کرمی تأکید کرد: ابلاغ و هزینه‌کرد این اعتبارات و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان بروجن وضعیت اشتغال‌زایی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تولیدی، صنعتی و سایر حوزه‌های توسعه‌ای این شهرستان را متحول می‌کند.‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403