اجتماع عزاداران نبوی(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود


اجتماع عزاداران نبوی(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجتماع عزاداران نبوی(ص) در محکومیت حرکات هنجارشکنانه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه عده‌ای معدود از عوامل مزدور و فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص)، آتش کشیدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت حجاب بانوان و همچنین تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتب ی (ع) و با هدف محکوم نمودن توطئه‌های جبهه معاند خارج نشین، اجتماع دشمن شکن و انسجام آفرین مردمی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مردم فهیم، انقلابی و بسیجی شهر کرمانشاه و هیئت‌های مذهبی دعوت می‌شود با حضور گسترده خود در این مراسم اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

احمدی با اشاره به زمان برگزاری این تجمع، گفت: تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه در کرمانشاه شنبه دوم مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ بعد ظهر چهار در راه نوبهار برگزار خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟