وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد چهارمحال و بختیاری تحقق یافت


وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد چهارمحال و بختیاری تحقق یافت

شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان ظهر شنبه در آئین نواختن زنگ مهر با وزیر آموزش و پرورش به‌صورت ویدئو کنفرانس و حضور میدانی استاندار و تعدادی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در روستای لبد شهرستان کوهرنگ بیان کرد: رئیس‌جمهور خردادماه سال‌جاری در سفر به چهارمحال و بختیاری با حضور روستای در روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برای ساخت ۲۰ مدرسه در این روستا قول داده بود.

وی افزود: به‌همین منظور اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزش و پرورش استان عملیات اجرایی ساخت این مدرسه‌ها یک روز پس از سفر رئیس‌جمهور به استان آغاز کردند.

امیریان تصریح کرد: فعالیت این مدارس برای سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول دختران و پسران آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای ساخت ۲ مدرسه در روستای لبد شهرستان کوهرنگ یک‌هزار متر مربع زمین از طرف مردم این روستا اهدا و ۲ مدرسه ۶ کلاسه در مجموع با ۱۲ کلاس و ۲۳۰ متر مربع زیربنا احداث شد.

کامران رهی تأکید کرد: همچنین پس از سفر رئیس‌جمهور به روستای لبد شهرستان کوهرنگ عملیات اجرایی مرمت مدرسه چهار کلاسه قدیمی روستا نیز انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403