ناامن کنندگان جامعه اولین خائنین به مردم کردستان هستند


ناامن کنندگان جامعه اولین خائنین به مردم کردستان هستند

سروآباد - استاندار کردستان گفت: هرکس با هر شعار و هر پرچمی به دنبال ناامنی و از بین بردن زمینه های رشد و توسعه باشد، اولین خائن به مردم کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در یادواره ۴۵۲ شهید شهرستان سروآباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دوره‌ای به وقوع پیوست که به واسطه سرمایه گذاری‌های عظیم و کلان استکبار شرق و غرب، نگاه‌های جهانیان به سمتی پیش می‌رفت که جهان را عاری از نگاه معنوی و جریان توحیدی کنند.
وی با عنوان اینکه مردم استان کردستان وظیفه مرز داری، دشمن شناسی و محبت به برادران غیر کرد را به خوبی ایفا کرده‌اند، افزود: دشمن قصد داشت از امت‌های اسلامی کالبدی بی محتوا و جسمی بدون روح و پوسته‌ای عاری از عمق و مغز و معنا باقی بماند اما کردستانی‌ها برادری و بزرگی خود را به جهان ثابت کردند و این افتخار بزرگی برای کشور است.
استاندار کردستان با عنوان اینکه باید با نگاه به گذشته آینده خود را ترسیم کنیم، بیان کرد: در آن دوران رژیم بی کفایت پهلوی اوج افتخار خود را پاسبانی از منابع استکبار جهانی و ژاندارم منطقه برای حفاظت از منافع دنیای استکبار می‌دانست و سعی داشت ملت اصیل ایران که اعتقادی راسخ به خدا، پیامبر اسلام و قرآن داشتند را به مسیر ابرقدرت‌های شرق و غرب سوق دهد.
زارعی کوشا تصریح کرد: گرامی داشت هفته دفاع مقدس فقط بزرگ داشت یک مناسبت نیست بلکه گرامیداشت حماسه‌ای بزرگ و توجه به منبع عظیم معنوی است.
وی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهام بخش شد و اکنون ایران یکی از قدرت‌های بزرگ نظامی است و این اقتدار ثمره خون‌های ریخته شده در ۸ سال جنگ تحمیلی است.
استاندار کردستان اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی فقط محدود به چهارچوب اسلامی نبود بلکه با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل، پیروان هر دین و مذهبی مخاطب پیام انقلاب شدند و همه آزادگان جهان در همه چهار گوشه عالم متوجه پیام انقلاب شدند.
زارعی کوشا در ادامه سخنان خود گریزی به اتفاقات اخیر در کشور زد و گفت: مسئولان کشوری و استانی و رؤسای قوا به موضوع فوت خانمی در شهر تهران ورود پیدا کردند، اما دشمن از این حادثه سو استفاده کرد و به دنبال ناامنی کشور رفت.
وی افزود: به بصیرت، دشمن شناسی مردم شهرستان سروآباد درود و تحسین می‌فرستم، گفت: مردم کردستان خوب می‌دانند که بزرگ‌ترین عامل محرومیت و عقب ماندگی، نا امنی است و هرکس با هر شعار و هر پرچمی به دنبال ناامنی و از بین بردن زمینه‌های رشد و توسعه باشد، اولین خائن به مردم کردستان است.
وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های خارجی با منتشر کردن تصاویر سال‌های گذشته قصد تحریک مردم را داشتند و مردم باید بدانند که ذات آنها فریبکاری است.
استاندار کردستان گفت: حافظان امنیت و نیروهای نظامی استان کردستان که مسئولیت حفاظت و آسایش مردم را برعهده دارند، با همراهی و کمک دستگاه قضائی با خویشتنداری تمام با افراد حاضر در اعتراضات برخورد کرده‌اند چرا که صف مردم ما از صف آشوبگران و فتنه برانگیزان جداست.
زارعی کوشا بیان کرد: گروهک‌های وابسته و مزدور باید بدانند که دست آنها برای مردم کردستان رو شده و کسانی که به نام خلق کرد بیشترین ظلم‌ها را به مردم کرد اعمال کرده‌اند و جوانان، زنان و مردان غیور از مردم کرد را ناجوانمردانه به شهادت رسانده‌اند دیگر کسی شعارهای دروغین آنها را باور نخواهد کرد.
وی افزود: دشمن با تبلیغات و هزینه‌های سنگین به دنبال کشته سازی بوده و کشته شدن چهار نفر در استان کردستان در حادثه‌های اخیر، به گواه پزشک قانونی و کارشناسان حوزه‌های مختلف به دست عوامل مزدور گروهک‌های وابسته بوده است.
استاندار کردستان بیان کرد: کشته سازی و متهم کردن نظام توسط دشمن برافروختن آتش در این حوادث بود، اما حنای گروهک‌ها، وابستگان و صهیونیست‌ها برای مردم این استان رنگی نداشته و بصیرت مردم کردستان افتخار دیگری بر افتخارات کشور افزود و وظیفه ما در نوکری و خدمتگذاری این مردم را سنگین‌تر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار