خسارات آشوب به اصناف!


خسارات آشوب به اصناف!

سنندج- معاون سازمان صمت کردستان می‌گوید: متأسفانه به دلیل اغتشاشات اخیر شاهد تعطیلی اجباری صنوف مختلف بودیم که این مهم صدها میلیارد تومان زیان مالی به فعالان این عرصه وارد کرده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: صنوف مختلف در کردستان در جریان اغتشاشات اخیر و با تعطیلی کسب‌وکارشان میلیاردها تومان زیان متحمل شده‌اند و از این وضعیت نگران‌اند.

یکی از دست‌فروشان پیاده راه فردوسی سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با سه بچه کوچک در محله نایسر مستأجر هستم. از سر ناچاری و با مساعدت یکی از فامیل‌هایمان از شهرداری یک میز اجاره کردم و در پیاده راه فردوسی دست‌فروشی می‌کنم.

این دست‌فروش پیاده راه فردوسی به خبرنگار مهر گفت که از روز شنبه ۲۶ شهریورماه تاکنون سه بار به دست‌فروشان این پیاده راه از طرف اغتشاشگران حمله شده است و نوشت‌افزارهایی که وی برای فروش بر روی میز چیده بود توسط آنها به‌سوی مأموران پرتاب‌شده و زیان چندمیلیونی به وی واردشده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر من به تعداد زیادی از دست‌فروشان پیاده راه فردوسی زیان واردشده است و اکنون من این سؤال را دارم که آیا فرماندهان گروهک‌های ضد جمهوری اسلامی می‌آیند زیان ما را جبران کنند؟ آیا این افراد خارج نشین به فکر شکم و سفره زن و بچه بنده و دیگر دست‌فروشان این پیاده راه هستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج