دانشجویان برای ثبت‌نام درجشنواره دانشجوی نمونه تا15مهر فرصت دارند


دانشجویان برای ثبت‌نام درجشنواره دانشجوی نمونه تا15مهر فرصت دارند

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: ثبت‌نام سی‌اُمین جشنواره دانشجوی نمونه تا ۱۵ مهرماه جاری ادامه دارد دانشجویان متقاضی می‌توانند در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان خالدی‌فر روز پنجشنبه بیان کرد: جشنواره دانشجویی نمونه با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برتر علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند.

خالدی‌فر تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به‌صورت الکترونیکی انجام و فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای این جشنواره ابتدا دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و دانشجویان برتر به‌عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تأکید کرد: همچنین تعدادی از دانشجویانی که شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را کسب کنند برای شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بررسی در جشنواره دانشجوی نمونه تجلیل می‌شوند.

خالدی‌فر اظهار داشت: تمامی دانشجویان ایرانی و بین‌الملل متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مطالعه دقیق آئین‌نامه و شیوه‌نامه سال ۱۳۹۸ با مراجعه به سایتwww.portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر سراسر کشور آماده اعزام به آبادان است