دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است


دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است

بوشهر- فرماندار دیر گفت: دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است و تمام توان خود را در این راستا به کار می گیردتا مشکلات کمتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح پنج شنبه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مولود قیام عاشورا است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امام راحل با حمایت ملت ایران انقلاب اسلامی ما را با الگوگیری از قیام عاشورا به پیروزی رساند.

وی بیان کرد: اسلام قبل از انقلاب اسلامی به شدت مظلوم بود و امام آمد اسلام آورد و تمام مقدرات کشور را به مردم سپرد.

باربرز گفت: بعد از لطف خدا و ائمه اطهار علیهم السلام عامل پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه بود.

دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: برای حاکمیت قرآن حضور مردم در میدان در کنار ولایت فقیه ضروری است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه برای تداوم انقلاب حضور مردم ضروری است، عنوان کرد: قدرتی که ما را در دفاع مقدس مقابل دشمن سرپا نگه داشت حضور مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز اسرائیل و آمریکا منفعل قدرت ایران هستند و در یمن و سوریه پیروزی‌های پی در پی می‌بینیم محصول حضور مردم است.

باربرز بیان کرد: اگر امروز قدرت یمن با هیچ معادله‌ای قابل محاسبه نیست، بخاطر حضور مردم است و دشمن به دنبال جدا کردم مردم از نظام و رهبری است.

فرماندار شهرستان دیر گفت: امروز رهبری عزیز پشتیبان ناله‌های چهل ساله فرزندان شهدا و حامی دردهای ملت ایران است و هرچه انقلاب جلوتر می‌رود موفقت تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصاد نیز نیاز به مجاهدت داریم، یادآور شد: ما می‌توانیم به کمک مردم، انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصاد هم به پیروزی برسانیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

باربرز خاطرنشان کرد: دولت برای حل مشکلات مردم مصمم است و تا جان در بدن دارد برای مردم در طبق اخلاص می‌گذارد تا مشکلات کمتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نسل امروز قدردان پیشکسوتان عرصه جهاد است و اگر امروز می‌بینید «سلام فرمانده» را فریاد می‌زند برگرفته از ایثارگری‌های شما است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم رسوایی مدیر و خانم منشی لو رفت ! / مهسا و پلیس شوکه شدند !