45 اقامتگاه بوم‌گردی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد


45 اقامتگاه بوم‌گردی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد

شهرکرد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۴۵ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان فعالیت دارد.

علیرضا جیلان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: افزایش تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی از مهم‌ترین برنامه‌های برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌شمار می‌رود.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌منظور توزیع عادلانه امکانات و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان راه‌اندازی اردگاه‌های گردشگری را در دستور کار قرار داده است.

جیلان تصریح کرد: افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در با هدف اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و افزایش درآمد خانوارهای چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری در این استان است.

وی یادآور شد: در همین راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مشوق‌هایی را برای جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان در نظر گرفته است.

جیلان تأکید کرد: حضور سرمایه‌گذاران بخش‌های دولتی، نیمه‌دولتی، خصوصی و بنیادهای ملی در مناطق کمترتوسعه‌یافته و غیربرخوردار کشور مانند چهارمحال و بختیاری زمینه تسریع در روند توسعه همه‌جانبه این مناطق را فراهم خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


دستگیری 20 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در لردگان