بازدید 4 هزار دانش‌آموز قزوینی از نمایشگاه «نسیم یاران»


بازدید 4 هزار دانش‌آموز قزوینی از نمایشگاه «نسیم یاران»

قزوین- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه نسیم یاران بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم رسولی فر پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نسیم یادگاران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما یادآوری رشادت‌های رزمندگان انقلاب به نسل جوان است نمایشگاه نسیم یادگاران در راستا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و فداکاری رزمندگان برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه رزمندگان با جانفشانی‌های خود برگ زرینی از تاریخ را به نمایش گذاشته‌اند بیان کرد: نمایشگاه نسیم یادگاران یادآور از خودگذشتگی رزمندگان در میدان‌های جنگ حق علیه باطل است.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه نسیم یاران انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس از جمله ایمان، ولایت مداری، ساده زیستی و روحیه جهادی به نسل چهارم و مقابله با ناتوانی فرهنگی دشمن است.

این مسئول تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوب و مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه برای نسل جوان از درس رشادت‌ها و مجاهدت شهدا آموخته شود تا همه ما بتوانیم در مسیر شهدا گام برداشته و به زندگی خود عطر و بوی شهدایی ببخشیم.

رسولی‌فر با بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ادامه داد: با توجه به اینکه ما در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم لازم است نوجوانان و جوانان با سیره شهدا بیشتر آشنا شوند و در آن مسیر حرکت کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه نسیم یاران بازدید کرده‌اند و نمایشگاه با استقبال خوبی از نسل جوان همراه بوده است که با توجه به درخواست جمعی از دانشجویان و فرهنگیان پیش بینی شده تا طی چند روز اینده امکان بازدید برای آنها نیز فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!