عرضه 246 محصول برای پاسخگویی به نیاز‌های حوزه سلامت با توانمندی شرکت های دانش بنیان


به گزارش شفاف، حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که با کمک فناوری‌های نوین روند تولید محصولاتش صعودی می‌شود. عرصه‌ای که اگر بتوانیم نوآوری، خلاقیت و فناوری را چاشنی آن کنیم، قطعا مزایای آن عائد مردم و جامعه خواهد شد. این حوزه فناورانه شامل...

به گزارش شفاف، حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که با کمک فناوری‌های نوین روند تولید محصولاتش صعودی می‌شود. عرصه‌ای که اگر بتوانیم نوآوری، خلاقیت و فناوری را چاشنی آن کنیم، قطعا مزایای آن عائد مردم و جامعه خواهد شد.

این حوزه فناورانه شامل بخش‌های مختلفی، چون تولید دارو‌های زیستی، واکسن‌های انسانی، تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، طب بازساختی و پروبیوتیک‌ها می‌شود. محصولاتی که نقشی اثرگذار در توسعه نظام بهداشت و درمان کشور دارند. بی توجهی به این حوزه هم عوارض جانبی زیادی برای بهداشت و سلامت کشور دارد.

عرضه 246 محصول برای پاسخگویی به نیاز‌های حوزه سلامت با توانمندی شرکت های دانش بنیان

اتصال نیاز‌های فناورانه به توانمندی‌های دانشی و تخصصی این حوزه ماموریتی است که یک شبکه ملی در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دنبال می‌کند تا از این طریق بازار محصولات دانش بنیان این حوزه را توسعه دهد.

در همین راستا هم تاکنون ۲۴۶ محصول فناورانه تولید شده در این زمینه عرضه شده است تا متقاضیان این محصولات بتوانند نیاز‌های خود را با محصولات داخلی تامین کنند. این شبکه همچنین توانمندی ۵۳ شرکت دانش بنیان را هم به بازار هدف معرفی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیابت با این درمان ریشه کن می‌شود!