توطئه دشمنان خدشه‌ای در حمایت مردم از پلیس وارد نخواهد کرد


توطئه دشمنان خدشه‌ای در حمایت مردم از پلیس وارد نخواهد کرد

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» گفت: توطئه دشمنان خدشه‌ای در حمایت مردم از پلیس وارد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین گلباران گلزار شهدای ورامین که با حضور نیروهای انتظامی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسئولان محلی برگزار شد ضمن قدردانی از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه، نیروهای انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و اظهار داشت: کارکنان خدوم این نیرو برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته و شبانه‌روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» گفت: توطئه دشمنان خدشه‌ای در حمایت مردم از اقتدار پلیس وارد نخواهد کرد.

محمودی افزود: یکی از پایه‌های امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت انتظامی بوده و این مهم بر عهده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که مشاهده می‌کنیم که به خوبی از عهده این مسئولیت برآمده اند.

وی بیان داشت: طی این روزها که در برخی شهرها مشکلات و ناآرامی‌هایی شکل گرفت مجموعه انتظامی بسرعت کار را جمع و طوری عمل کرد تا کمترین خسارت به اموال مردم وارد شود از این رو لازم است از این مجموعه فداکار تشکر کنیم که با جان نثاری تمام در میدان حاضر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی