جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها جدی‌تر دنبال شود


جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها جدی‌تر دنبال شود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: به منظور روشنگری در جامعه باید جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها جدی‌تر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم اظهار داشت: وقتی امام جامعه مدت‌ها قبل و چندین مرتبه بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند و جنگ روایت‌ها را مطرح می‌فرمایند سستی و کم کاری جبهه حق در این قسمت و تلاش شبانه روزی دشمن که روایت اول از فوت این خانم را در تمام رسانه‌ها منتشر کند سبب گسترش این فتنه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: این آخرین فتنه هم نخواهد بود و تا جبهه حق در سراسر عالم غالب نشده این فتنه‌ها هم وجود خواهد داشت. فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فصل الخطابی بود مثل همیشه بر جریانات فتنه‌ها و فرمودند؛ پیشرفت کشور برای دشمن تحمل ناپذیر است و به همین خاطر دست به این اقدامات می‌زند

امام جمعه اهرم ادامه داد: برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است؛ با ایران مخالف هستند ایرانی که از قومیت‌های مختلف کرد و ترک و بلوچ و عرب و فارس و دیگر قومیت‌ها و مذاهب مختلف تشکیل شده با این ایران مخالف هستند نه فوت یک دختری و نه امر به معروف و نه گشت ارشاد نیروی انتظامی و نه با حجاب و بد حجاب بلکه همه اینها بهانه بود.

حجت‌الاسلام پهلوزاده بیان کرد: دشمنان با ایران قوی و مستقل مخالفند و چشم دیدن این اتحاد و وحدت را ندارند، چشم دیدن دختران محجبه و چادری را ندارند.

وی بیان کرد: کسانی که در خیابان فساد و تخریب کردند، اینها همه یک حکم ندارند. بعضی از اینها جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان ناشی از فضای مجازی اینها را به خیابان می‌کشاند؛ هیجانی‌اند، احساساتی‌اند. البتّه همه اینها، در مجموع، عده بسیار کمی هستند در مقابل ملت ایران و در مقابل جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی؛ مشکل اینها را با یک تنبیهی می‌شود حل کرد.

امام جمعه اهرم تاکید کرد: منظور حضرت آقا از تنبیه هم این است می‌فرماید یعنی هدایتشان کرد و تفهیم کرد که اشتباه می‌کنند؛ بعضی از اینها بازمانده‌های عناصر ضربت‌خورده چهل سال گذشته هستند. منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، بقایای رژیم منحوس پهلوی، خانواده‌های ساواکی‌های مطرود و منفور که قوه قضائیّه بایستی اینها را به میزان مشارکتشان در تخریب و ضربه به امنیت محاکمه کند و برایشان مجازات معین کند.

پهلوزاده با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی قرار داریم ادامه داد: این هفته را به همه خدمتگزاران در این مجموعه تبریک عرض می‌کنیم. این نیرو در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی و مرزها و دیگر عرصه‌ها حافظ امنیت و جان مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: به همین خاطر که در نوک پیکان تمام عرصه‌ها هست لازم است در جنگ روایت‌ها و تبیین اتفاقات در مجموعه انتظامی راوی اولین روایت در سریع‌ترین زمان باشد که میدان برای روایت‌های جعلی بسته شود.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: ۱۶ مهرماه سالروز شهادت سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس در سال ۶۶ است. شهدایی مثل شهید نادر مهدوی و شهید رئیس‌علی دلواری‌ها برای نوجوانان امروز ما بهترین الگو برای مقابله با دشمن هستند.

وی بیان کرد: همانطور که شهید نادر مهدوی ابر قدرتی و هیمنه نیروی دریایی آمریکا را در خلیج فارس شکست و خلیج فارس گورستان کشتی‌های آمریکایی شد همچنین به دست جوانان این مرز و بوم، خلیج فارس گورستان پهپادهای آمریکا هم شده و سلطه مطلق آمریکا در آسمان منطقه از بین رفته است و زبون تر از همیشه در حال فرار است.

پهلوزاده افزود: یکشنبه ۱۲ ربیع الاول به نقلی میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و آغاز هفته وحدت را تبریک عرض می‌کنیم. معیار اصلی در امت واحده بودن همین حفظ وحدت در اصول و پایبندی بر مقاومت در برابر دشمن مشترک است که الحمدلله در ایران اسلامی این دو شاخص تا به امروز وحدت بخش بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست