نباید فریب صحنه سازی ها و دروغ پردازی‌های دشمن را خورد


نباید فریب صحنه سازی ها و دروغ پردازی‌های دشمن را خورد

زنجان- امام جمعه زنجان گفت: دلسوزی‌های دشمن واقعی نیست و نباید فریب صحنه سازی ها و دروغ پردازی‌ها را خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن با توطئه‌های مختلف کشور را دچار مشکل کرده است گفت: دلسوزی‌های دشمن واقعی نیست و نباید فریب صحنه سازی ها و دروغ پردازی‌های دشمن را خورد.

وی با اشاره به حادثه فوت مهسا امینی افزود: در پی فوت دخترخانمی که همه ما از آن اتفاق غمگین شدیم و ابراز تأسف و همدردی کردیم عده‌ای از فضای پیش آمده برای غرض ورزی علیه نظام و توطئه استفاده و در برخی از استان‌ها آشوب و بلوا به پا کردند.

امام جمعه زنجان حمایت دولت‌هایی همانند آمریکا از آشوب‌های خیابانی در ایران را یادآور شد و گفت: آمریکا و کشورهایی که همواره علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده‌اند و دستشان به خون هزاران ایرانی بیگناه آلوده است باید بدانند که ملت ایران هرگز وارد بازی و صحنه سازی های دروغین آنها نشده و برای اقتدار و پیشرفت کشور تلاش خواهند کرد.

خاتمی با بیان اینکه شعارهای داده شده توسط اغتشاشگران ساختارشکنانه و نشان دهنده این است که اصل نظام در این آشوب‌ها نشانه گرفته شده است، گفت: عده‌ای اغتشاشگر با سوزاندن قرآن، مساجد و حسینیه‌ها نشان دادند چه هدفی دارند و به هیچیک از قواعد و مقررات جامعه و دین اسلام پایبند نیستند.

وی متذکر شد: دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه همواره به مسائل مختلف دامن می‌زند و سعی می‌کند آرامش و روند توسعه جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمن همواره از ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از نظام و ولایت فقیه واهمه داشته است افزود: جایگاه رفیع ولایت فقیه همواره مورد هجمه بوده و دشمن سعی کرده اختلاف افکنی کند ولی وجود بصیرت همواره می‌تواند در جامعه آرامش ایجاد کرده و دشمنان را خلع سلاح کند.

وی در ادامه به ۱۷ ربیع الاول سالگرد ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) اشاره کرد و گفت: دین اسلام دین رحمت و صلح و دوستی است و همواره مسلمانان منادی و گسترش دهنده صلح در جهان بوده و هستند.

خاتمی همچنین به دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر اسلام (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و گفت: جوانان بدانند ازدواج امر مبارکی است که موجب برکت در زندگی و تقویت ایمان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید