هیچ کجای دنیا راه اعلام اعتراض خرابکاری و اغتشاش نیست


هیچ کجای دنیا راه اعلام اعتراض خرابکاری و اغتشاش نیست

قم- استاد حوزه و دانشگاه گفت:هیچ کجای دنیا راه اعلام اعتراض خرابکاری و اغتشاش نیست و دشمنان به صراحت در تمام شبکه‌های خود اعلام می‌کنند که به دنبال سرنگونی نظام و دنبال تجزیه ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی شامگاه جمعه در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ظهور امام مهدی (عج) نیازمند زمینه سازی است بیان کرد: منتظران ظهور امام مهدی (عج) در دوران غیبت وظایف مهمی بر بر عهده دارند.

استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه معرفت نسبت به امام از جمله وظایف مهم عصر غیبت است گفت: اگر کسی امام خود را بشناسد ولی قبل از ظهور از دنیا رفت همانند کسی است که در لشکر امام زمان (عج) حضور داشته است.

وی با بیان اینکه امام حجت خدا بر روی زمین است و درک این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: وظیفه مهمی که ما نسبت به امام زمان (عج) برعهده داریم آن است که نسبت به ایشان ابراز محبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر محبت اهل بیت (ع) را در دل داشته باشیم خیر دنیا و آخرت نصیب ما می‌شود ادامه داد: سعی کنید هر روز به شیوه‌ای از امام زمان (عج) یاد کنید حتی با گفتن جمله اللهم عجل لولیک الفرج.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه باید راهی برای انتقال اعتراضات همه اقشار پیش بینی شود یادآور شد: باید مسئولان در رده‌های مختلف به مردم از طرق مختلف وقت ملاقات داده و با آنها گفتگو کنند و پای سخن ایشان بنشینند.

وی بیان اینکه در هیچ کجای دنیا راه اعلام اعتراض خرابکاری و اغتشاش نیست خاطرنشان کرد: دشمنان به صراحت در تمام شبکه‌های خود اعلام می‌کنند که به دنبال سرنگونی نظام و دنبال تجزیه ایران هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان دانشجویان را به هتاکی به افراد مختلف از جمله اساتید خود دعوت کردند بیان کرد: اظهار عقاید، پرسش و پاسخ، گفتگو و مناظره هیچ اشکالی ندارد و باید به آن توجه شود اما باید شیوه صحیح دنبال شود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه افضل اعمال امت انتظار فرج است افزود: نصرت اهل بیت (ع) از وظایفی است که بر دوش داریم و هر کسی با توجه به توان خود می‌تواند به یاری اهل بیت بشتابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟