جام جهانی کشتی با حضور ایران و منتخب جهان!


جام جهانی کشتی با حضور ایران و منتخب جهان!

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی 2022 آذربایجان با تیم های ترکیه و قزاقستان همگروه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند هفته ای از پایان کار تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب عنوان چهارمی مسابقات جهانی 2022 در بلگراد می گذرد، دو رویداد مهم دیگر پیش روی فرنگی کاران است.
امیدهای کشتی فرنگی ایران که این روزها زیر نظر حسن رنگرز خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا آماده می کنند، در صورت صدور ویزا اواخر مهرماه در این مسابقات روی تشک می روند.
همچنین در آبان ماه نیز جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد؛ جایی که 5 تیم برتر جهان در کنار تیم منتخب جهان به رقابت می پردازند.
ایران در گروه A با ترکیه و قرقیزستان رقابت می‌کند و در گروه B نیز در حالی که تیم آذربایجان به عنوان سرگروه انتخاب شده، دو تیم صربستان که در مسابقات جهانی 2022 با حضور تنها 6 کشتی‌گیر موفق به کسب 4 مدال طلا شد، به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی جهان در مسابقات شرکت دارند.
طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم منتخب جهان از کشتی گیرانی به جز 5 تیم حاضر در رقابت ها تشکیل می شود و در واقع کشتی گیران شاخص سایر تیم های دنیا در آن عضویت دارند.
هنوز حسن رنگرز ترکیب تیم کشتی فرنگی برای جام جهانی را مشخص نکرده، اما چیزی که مشخص است خبری از مدال آوران مسابقات جهانی در این رقابت ها نخواهد بود و سیاست بر اعزام یک تیم جوان به باکو است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

7 ماه و 7 روز گذشت، رونمایی از ورژن 2024 نابغه/ حسن یزدانی و کتفی که باید در بوداپست یا...