هنرمند جانباز خوزستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت


هنرمند جانباز خوزستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

اهواز- آئین وداع با پیکر مطهر زنده یاد «سعید بهروزی» پیشکسوت هنرهای نمایشی و هنرمند جانباز خوزستانی در اهواز با حضور هنرمندان، هنرجویان و مدیران فرهنگی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز شنبه آئین وداع با پیکر مطهر زنده یاد «بهروزی» پیشکسوت هنرهای نمایشی و هنرمند جانباز خوزستانی در اهواز با حضور هنرمندان، هنرجویان و مدیران فرهنگی خوزستان برگزار شد که جمع کثیری از شاگردان و بازیگران تئاتر اهواز در کنار مدیران فرهنگی و پیشکسوتان هنر خوزستان حضور داشتند.

«ناصر چنانی» معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم با عرض تسلیت به عموم هنرمندان استان گفت: زنده یاد بهروزی معلم اخلاق و مدیری با دقت و دلسوز است که همواره همراه مدیریت فرهنگ و هنر خوزستان بود.

همچنین «سید امین سپهریان» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر پیام‌های تسلیت جمعی از هنرمندان مرکز به خانواده این هنرمند جانباز تسلیت گفت.

پس از پایان مراسم وداع، هنرمندان و همکاران شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گلزار بهشت آباد اهواز نماز را به امامت آیت الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اقامه کردند و پس از تشیع در قطعه هنرمندان بهشت آباد اهواز خاکسپاری شد.

بهروزی هنرمند جانباز، نویسنده و کارگردان و دانش آموخته تئاتر، مدیر سابق انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و داور بسیاری از رویدادهای تئاتر کشور بود.

وی در دفاع مقدس با تشکیل گروه‌های هنری و نمایشی به گزارشگری از رویدادها و عملیات‌های دفاع مقدس می‌پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توقیف پیکان میلیاردی در یزد + علت توقیف