صنایع مرتبط با فرآوری محصولات کشاورزی حمایت می شوند


صنایع مرتبط با فرآوری محصولات کشاورزی حمایت می شوند

علی آبادکتول- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف تحقق امنیت غذایی و دست یابی به خودکفایی، از واحدهای تولیدی و صنایع مرتبط با فرآوری محصولات کشاورزی به طور ویژه حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا فاطمی امین ظهر شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی علی آبادکتول اظهار کرد: گسترش تعدادی از صنایع تولیدی زمینه حمایت از اقتصاد کشاورزی را فراهم می‌کند و تلاش می‌کنیم از صنایعی که زمینه فرآوری محصولات زراعی می‌شوند به طور ویژه حمایت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خطه گلستان به سبب برخورداری از اقلیم و خاک مناسب برای کشاورزی مناسب است که از آن جمله می‌توان به کشت پنبه اشاره کرد.

وی گفت: پنبه یکی از مزیت‌های این خطه به شمار می‌رود که به دلایل مختلف کشت آن طی دهه‌های گذشته کاهش یافته و نیازمند توجه بیشتر است.

فاطمی امین ادامه داد: استقرار و احداث صنایع مرتبط با فرآوری تولیدات زراعی موجب رشد کشت قراردادی انواع محصولات کشاورزی شده و به پویایی توأمان بخش صنعت و کشور منجر می‌شود.

گفتنی است سیدرضا فاطمی‌امین صبح شنبه از طریق زمینی وارد استان گلستان شد.

بازدید از یک صنعتی شهرک صنعتی در سرخنکلاته گرگان، بازدید از واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن زغال سنگ در رامیان بازدید از شهرک صنعتی در کلاله، گنبدکاووس، نشست در استانداری گرگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی امین به گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی