مشکل واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی حل می شود


مشکل واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی حل می شود

گنبدکاووس- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکل تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی، گفت: این مشکل با رایزنی در حال رفع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا فاطمی امین عصر شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه خود دچار مشکل هستند که تلاش می‌کنیم مشکل واردات این مواد را برطرف کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از برنامه وزارت صمت، تقویت ارتباط بین استان‌های کشور با استان‌های دیگر کشورها است که این امر به تقویت کسب و کارها منجر می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا سن‌پترزبورگ روسیه با استان اصفهان، باشقیرستان روسیه با استان مرکزی، تاتارستان با گلستان مرتبط شده که این ارتباطات موجب تعمیق روابط خواهد شد.

فاطمی امین گفت: درصدد هستیم شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های سایر کشورها روابط مستحکمی داشته باشند تا اگر روابط سیاسی بین دو کشور هم در حال تضعیف بود این شرکت‌ها این مسئله را تقویت کنند.

‌گفتنی است بازدید از یک صنعتی شهرک صنعتی در سرخنکلاته گرگان، بازدید از واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن ذغال سنگ در رامیان، بازدید از شهرک صنعتی در کلاله و گنبدکاووس، نشست در استانداری گرگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی امین به گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول