خرید واحد مسکونی در رادیو


خرید واحد مسکونی در رادیو

«مجتمع ده پنجاه و پنج» عنوان یک برنامه جدید از شبکه رادیویی صباست که در قالب مسابقه پخش می‌شود.

خرید واحد مسکونی در رادیو

به گزارش ایران اکونومیست، در این مسابقه رادیویی که با رویکرد افزایش اطلاعات عمومی راهی آنتن می‌شود، در هر مسابقه شرکت‌کنندگان به کمک یکدیگر تلاش می‌کنند یک واحد آپارتمان از این مجتمع را خریداری کنند.

سجاد کلبادی‌نژاد، تهیه‌کننده برنامه گفت: برای خانه دار شدن رادیویی کافی است یک سری به مجتمع ۱۰۵۵ بزنید تا مدیر فروش ما شما را راهنمایی کند که یک واحد را از این مجتمع ده طبقه‌ای با پنجاه و پنج واحد را انتخاب کنید. با سلیقه شما این واحدها ساخته شده و فقط کافی است وارد چالش این مجتمع شوید.
کبادی نژاد گفت: «مجتمع ده پنجاه و پنج» یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه با ۵۵ واحد مسکونی است که هر یک از شرکت کنندگان این مسابقه با شرکت در چالش های مختلف موفق به خریداری یک واحد از این مجتمع می‌شوند.
در هر مسابقه دو شرکت‌کننده با همکاری یکدیگر چالش‌های مختلف را با پاسخگویی به سوالات متنوع با موضوعات «فرزند آوری، ادبیات، فرهنگ و هنر، اخلاق اجتماعی، خانواده، طنز و سرگرمی، تاریخ و اقوام ایرانی و اصلاح الگوی مصرف» پشت سر می‌گذارند که در صورت موفقیت در پنج چالش کلید یک واحد آپارتمانی از این مجتمع را دریافت می‌کنند.

وی افزود: چالش‌های این مسابقه به صورت جذاب و شنیدنی در طی مراحل خرید یک واحد آپارتمانی طراحی شده است. مثلا در مرحله اول شرکت کنندگان با کشیدن زو سوار آسانسور می شوند و قدرت زو کشیدن آنها طبقه آپارتمان را مشخص می کند.

خرید واحد مسکونی در رادیو


کبادی نژاد بیان کرد، با پایان فصل پاییز یک قرعه کشی در مجتمع ده پنجاه و پنج انجام می شود، تا جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شود.
صاحبان هر واحد مسکونی متناسب با امتیازی که در این مسابقه دریافت کرده‌اند در این قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. خریدارانی که موفق شده اند واحد مسکونی خود را در طبقه بالاتری خریداری کنند شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

«مجتمع ده پنجاه و پنج» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه‌کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای محسن شاه‌مرادی پخش می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«شنای پروانه» رکورد فروش اکران آنلاین را شکست