دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد


دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد و به گونه‌ای وانمود می‌کند که وحدت سیاستی است که در جمهوری اسلامی به وجود آمده در حالی که این یک اصل قرآنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه شنبه در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت هفته وحدت استان گلستان اظهارکرد: وحدت مبنای قرآنی و دینی دارد و برای مسلمانان یک نعمت الهی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:دنیا از وحدت امت اسلامی هراس داردمسأله وحدت یک رویه سیاسی نیست بلکه مسأله ای قرآنی و دینی است و سیره پیامبر (س) و ائمه معصومین (ع) و اصحاب رسول خدا بوده است.دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد

وی بیان کرد: امروز دشمن از هر راهی در صدد است به حقیقت اسلامی و مقوله مهم وحدت امت اسلامی ضربه بزند لذا ما هم باید از هر راهی که می‌توانیم وارد میدان شویم و در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

نورمفیدی ادامه داد: دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد و به گونه‌ای وانمود می‌کند که وحدت سیاستی است که در جمهوری اسلامی به وجود آمده است در حالی که یقیناً این‌طور نیست و این مقوله مهم مبنای قرآنی دارد و سیره پیامبر (ص) و اولیای خدا بوده است.

وی گفت: در فرهنگ جامعه ما وحدت یک تکلیف الهی است نه یک تاکتیک سیاسی باید مواظب باشیم و در این زمینه در دام توطئه و تبلیغات سو دشمن نیفتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس