شیعه و سنی گلستان در مسیر وحدت جامعه گام برمی دارند


شیعه و سنی گلستان در مسیر وحدت جامعه گام برمی دارند

کلاله- مدرس حوزه علمیه عرفانی کلاله گفت: شیعه و سنی گلستان در مسیر وحدت جامعه گام برداشته تا روزنه‌ای برای سوء استفاده دشمنان خارجی و عوامل دست نشانده‌ آن ها در داخل کشور فراهم نشود.

آخوند عبدالرحمن محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وحدت یکی از موضوعات مهم در جامعه اسلامی بوده و در قرآن کریم و دستورات دین در مورد اهمیت حفظ وحدت تاکید شده است.

مدرس حوزه علمیه عرفانی کلاله با اشاره به آیه وحدت (واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا) در قرآن کریم، گفت: اینکه خداوند در کتاب آسمانی قرآن در مورد اهمیت وحدت تاکید می‌کند، بیانگر این مطلب است که حکمت بزرگی در دل وحدت قرار دارد.

محمدی اضافه کرد: وقتی در جامعه اسلامی وحدت از بین برود مسلمانان ضعیف می‌شوند و عاملی برای سوء استفاده و تسلط کفار و کشورهای استعمارگر ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی موظف هستند در مسیر وحدت جامعه گام بردارند تا روزنه‌ای برای دشمنان خارجی و عوامل دست نشانده آنها در داخل کشور فراهم نشود.

مدرس حوزه عرفانی کلاله، گلستان را سرزمین مودت خواند و تصریح کرد: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روستاهای مرزی منطقه وضعیت بهداشتی نامطلوبی داشتند و بیشتر روستاها از حداقل امکانات رفاهی مثل آب، برق، گاز و جاده محروم بودند اما به برکت پیروزی انقلاب، روستاهای استان آباد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول