راهی جز اتحاد در مقابل هجمه دشمن نیست


راهی جز اتحاد در مقابل هجمه دشمن نیست

استاد دانشگاه و حوزه گفت: امروزه با وجود اختلاف سلیقه‌ها بین مردم راهی جز اتحاد در مقابل موج عظیم رسانه‌ای غرب برای موفقیت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی گرجی با حضور در صحن علنی شورای شهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: برخی بزرگان معتقد هستند که قرآن سیمای کتبی پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع) و انسان کامل است.

وی افزود: خداوند به سبب دو ویژگی خوش اخلاقی و مورد رحمت خدا واقع شدن، پیامبر اکرم (ص) را محبوب دل مسلمانان قرار داد که در اخلاق مؤلفه‌های بد دهان و سنگ‌دل نبودن علت این امر است.

خود را از مردم جدا نکنیم

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پرخاشگری، هتاکی، بی احترامی می‌تواند در روابط آسیب‌زا باشد، گفت: باید مسائل را با زبان منطق برای مردم مطرح کرد و مراقب باشیم که مانند پیامبر (ص) از مردم جدا نشویم و احساس برتری نداشته باشیم.

وی در خصوص وحدت و تاکید آن در قرآن و روایات، خاطر نشان کرد: اختلاف سلیقه وجود دارد اما باید وحدت و همدلی در مردم جاری شود تا در مقابل ظلم و ستم نظام سلطه جهانی مقاومت کنیم.

راهی جز اتحاد در مقابل هجمه دشمن نیست

حجت الاسلام گرجی معتقد است که امروزه در مقابل موج عظیم رسانه‌ای غرب راهی جز اتحاد و وحدت برای موفقیت وجود ندارد.

وی ادامه داد: حوادث اخیر به دنبال اتحاد میان مسلمانان جهان در مراسم بزرگ اربعین راه افتاد تا بتواند به این اتحاد خدشه وارد کنند زیرا این امر یک خطری برای دشمن به شمار می‌رود.

استاد دانشگاه و حوزه با تاکید بر وجود وحدت و هماهنگی در اداره امور شهر تصریح کرد: انسجام و هماهنگی در اداره امور شهر اهمیت دارد اگر بخش‌های مختلف شهری در کنار هم قرار بگیرند و از توانمندی‌های یکدیگر برای پیشبرد امور استفاده کنند این ظرفیت‌ها اثربخش خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!