دشمنان کشور در حوادث اخیر «وحدت» اقوام را هدف قرار دادند


دشمنان کشور در حوادث اخیر «وحدت» اقوام را هدف قرار دادند

کلاله- امام‌جمعه اهل سنت فراغی کلاله گفت: اغتشاشات و وقایع اخیر در کشور ناشی از نفوذ و دسیسه دشمنان برای ضربه به وحدت و انسجام گروه ها و اقوام در کشور انجام شد.

حاج آخوند امین صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی رمز مانایی انقلاب بوده و خدشه به اتحاد ملت حرکتی در راستای اهداف دشمنان اسلام است.

امام جمعه اهل سنت فراغی کلاله افزود: به برکت قرآن و وجود پر از خیر و نعمت رهبر معظم انقلاب هیچیک از توطئه‌های دشمنان به ثمر نخواهد نشست و جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر و پایدارتر از همیشه به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: تمام توفیق و دستاوردهای انقلاب در حالی اتفاق افتاد که در دهه‌های اخیر تحت عنوان تحریم، جمهوری اسلامی ایران زیر جنگ جهانی سوم قرار داشت و بسیاری از معاملات و خرید اقلام ضروری و حتی بهداشت و درمان برای ایران میسر نبود.

حاج آخوند صفری افزود: با وجود همه تحریم‌ها و ظلم‌های شدید اقتصادی علیه کشور، مدیران در حال خدمت رسانی به مردم هستند و وقفه‌ای در خدمت به مردم ایجاد نشده است و باید قدردان زحمات خادمان ملت باشیم.

وی ادامه داد: وقایع اخیری که در اثر نفوذ دشمن اتفاق افتاده نشان داد که همه باید هوشیار باشیم زیرا اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، آسیب خواهیم دید.

امام جمعه اهل سنت فراغی کلاله گفت: پس از پیروزی انقلاب خدمات و دستاوردهای زیادی در اقصی نقاط کشور نمایان شد که سهم مناطق مرزی و استان‌هایی که اقوام و اقلیت‌ها زندگی می‌کنند، بیشتر بوده است.

به گفته آخوند صفری، خدمات درمانی و بهداشتی یکی از مهم‌ترین ثمرات انقلاب در بخش‌های مرزی و شرقی گلستان بوده که نسبت به دوران پیش از انقلاب هزاران برابر افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت