بصیرت عملی و هوشیاری مردم توطئه‌ دشمنان را ناکام گذاشت


بصیرت عملی و هوشیاری مردم توطئه‌ دشمنان را ناکام گذاشت

گرگان- استاندار گلستان گفت: بصیرت عملی و هوشیاری مردم در اتفاقات و اغتشاشات اخیر سبب شد تا دسیسه و توطئه دشمنان ناکام و بی اثر بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه ظهر یکشنبه در جشن میلاد حضرت رسول (ص) و در همایش هفته وحدت در آق‌قلا اظهار کرد: استان گلستان سرشار از مذاهب و اقوام مختلف است که اهالی آن بدون هیچ چالش و دغدغه‌ای، با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

استاندار گلستان افزود: زندگی همراه با آرامش و وحدت شیعه و سنی در گلستان دشمن را مأیوس کرده و با کمک علمای فارس، ترکمن و بلوچ و بزرگان اقوام این روند تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر دشمن به دنبال شبیه‌سازی آشوب‌ها در خطه گلستان بود ولی با بصیرت عملی و هوشیاری مردم همه توطئه‌ها ناکام ماند.

زنگانه بیان کرد: امپریالیسم و ایادی آنها، اختلاف‌افکنی و شکستن وحدت میان اقوام را به عنوان یک اصل مهم دنبال می‌کند اما مردم همانند همیشه با هوشیاری در این دام قرار نخواهند گرفت.

استاندار گلستان افزود: یکپارچگی اقوام و مذاهب استراتژی جمهوری اسلامی مبتنی بر انسجام ملی و منبعث از قرآن بوده که در قرآن هم بارها بر آن تاکید شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول