بصیرت عملی و هوشیاری مردم توطئه‌ دشمنان را ناکام گذاشت


بصیرت عملی و هوشیاری مردم توطئه‌ دشمنان را ناکام گذاشت

گرگان- استاندار گلستان گفت: بصیرت عملی و هوشیاری مردم در اتفاقات و اغتشاشات اخیر سبب شد تا دسیسه و توطئه دشمنان ناکام و بی اثر بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه ظهر یکشنبه در جشن میلاد حضرت رسول (ص) و در همایش هفته وحدت در آق‌قلا اظهار کرد: استان گلستان سرشار از مذاهب و اقوام مختلف است که اهالی آن بدون هیچ چالش و دغدغه‌ای، با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

استاندار گلستان افزود: زندگی همراه با آرامش و وحدت شیعه و سنی در گلستان دشمن را مأیوس کرده و با کمک علمای فارس، ترکمن و بلوچ و بزرگان اقوام این روند تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر دشمن به دنبال شبیه‌سازی آشوب‌ها در خطه گلستان بود ولی با بصیرت عملی و هوشیاری مردم همه توطئه‌ها ناکام ماند.

زنگانه بیان کرد: امپریالیسم و ایادی آنها، اختلاف‌افکنی و شکستن وحدت میان اقوام را به عنوان یک اصل مهم دنبال می‌کند اما مردم همانند همیشه با هوشیاری در این دام قرار نخواهند گرفت.

استاندار گلستان افزود: یکپارچگی اقوام و مذاهب استراتژی جمهوری اسلامی مبتنی بر انسجام ملی و منبعث از قرآن بوده که در قرآن هم بارها بر آن تاکید شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک قاتل در گلستان به حرمت ولادت حضرت علی (ع) بخشیده شد