مخاطبان خواستار جلوگیری از افزایش قیمت ارز شدند


مخاطبان خواستار جلوگیری از افزایش قیمت ارز شدند

برخی مخاطبان فارس من خواستار جلوگیری از افزایش قیمت ارز به بهانه اغتشاشات شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ،‌ برخی مخاطبان فارس من با ثبت پویشی با عنوان «جلوگیری از افزایش قیمت ارز به بهانه اغتشاشات» خواستار جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت ارز به بهانه اغتشاشات شدند.

مخاطبان در این پویش نوشتند: « با توجه به زمزمه‌های افزایش نرخ ارز به بهانه اغتشاشات، خواهشمند است دستگاههای نظارتی با رصد دقیق جلوی سوءاستفاده برخی افراد با این بهانه و فقیرتر شدن مردم عزیز کشور را بگیرید».

به گفته کارشناسان، نرخ ارز گرچه به عنوان یک پارامتر در اقتصاد ایران در حدود 15 درصد آن هم در بخش تجارت خارجی موثر است، اما در سالیان اخیر به یک مولفه موثر اقتصاد تبدیل شده و نوسان نرخ ارز به ویژه در قسمت افزایشی تاثیر مستقیم بر اقتصاد دارد.

البته عمده اثرات نوسان ارز بر اقتصاد اثر روانی و انتظارات تورمی و نه اثر واقعی است، افزایش نرخ ارز با یک وقفه زمانی در افزایش قیمت کالاها و خدمات مورد نیاز مردم اثر دارد، لذا مردم و مخاطبان فارس من به حق نگران معیشت خود هستند و خواستار تدبیر مدیران برای جلوگیری از افزایش بی رویه نرخ ارز هستند.

خبرگزاری فارس طبق رسالتی که دارد، پیگیر خواسته مردمی است و در صورت افزایش تعداد امضاهای پویش به بالای 1000 امضا موضوع را از مسئولان مربوطه پیگیری می‌کند.

پایان پیام/ ت 41



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز 1 خرداد 1403+ جدول