تربیت هنری زمینه‌ساز ایجاد شوق و نشاط/ بررسی تأثیر مصرف کالای فرهنگی در دوره کودکی


تربیت هنری زمینه‌ساز ایجاد شوق و نشاط/ بررسی تأثیر مصرف کالای فرهنگی در دوره کودکی

مدیرکانون اندیشه پژوهی کودک و نوجوان با بیان اینکه از بررسی تأثیر مصرف کالای فرهنگی در دوره کودکی خبر داد و گفت: تربیت هنری زمینه‌ساز ایجاد شوق و نشاط برای دوره کودکی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجید مجیدی مدیرکانون اندیشه پژوهی کودک و نوجوان (کاپ) در نشست «هنر، کودک و تربیت» ضمن تبریک هفته ملی کودک، اظهار کرد: همه ما نسبت به اهمیت و ویژگی دوره کودکی تا حدودی مطلع هستیم و امسال مجموعه حوزه هنری تصمیم گرفت که اتفاق ویژه و مبارکی را در حوزه بحث‌های علمی و پژوهشی رقم بزند. از جمله اینکه نشست‌های تخصصی را با حضور یک استاد، یک روانشناس، فردی که در حوزه تعلیم و تربیت کار کرده و فردی که در حوزه هنر کودک صاحب تجربه هست، برگزار کند و این هم اندیشی‌ها و گفت وگوها منجر به ارائه رهیافت هایی برای والدین و مربیان شود.

وی افزود: تربیت هنری زمینه‌ساز ایجاد شوق و نشاط برای دوره کودکی است و منجر به حس زیبایی شناسی، قدرت تخیل و خلاقیت و قدرشناسی از نعمت‌ها و زیبایی‌ها در همین دوران کودکی رقم بخورد.

مجیدی ادامه داد: تا روز چهارشنبه، 5 نشست خواهیم داشت که با دغدغه بررسی مصرف کالای فرهنگی مشخصا در حوزه هنر از جمله انیمیشن، بازی، کتاب و موسیقی که مورد ابتلای همه اقشار به ویژه در حوزه کودک و نوجوان است، برگزار می شود؛ به عبارت دیگر تأثیر مصرف کالای فرهنگی در دوره کودکی در این نشست‌ها بررسی شود و ان‌شاءالله ارائه های خوبی از اساتید بشنویم و تعامل سازنده بین اساتید و حضار اتفاق بیفتد.

پایان پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاتل سه برادر در مازندران دستگیر شد