ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی در زنجان حدود2.2اسب بخار درهکتار است


ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی در زنجان حدود2.2اسب بخار درهکتار است

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی در زنجان حدود ۲.۲ اسب بخار در هکتار است، گفت: رتبه ششم در کشور را داریم.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر به ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های اخیر اعتبارات تجهیز شبکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی در استان خوب بوده است.

وی ابراز داشت: روند مکانیزاسیون بخش کشاورزی در استان زنجان از روند بسیار خوبی برخوردار است با اینکه طی چند ماه گذشته نتوانستیم تسهیلات خوبی ارائه بدهیم.

حسنی با اشاره به اینکه ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی در زنجان حدود ۲.۲ اسب بخار در هکتار است، گفت: در این خصوص حائز رتبه ششم در کشور هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه استان زنجان در ضریب مکانیزاسیون رتبه برتر کشوری را دارد، گفت جهاد کشاورزی استان به ارتقای ضریب مکانیزاسیون بسیار جدی است.

حسنی با بیان اینکه در سال جاری برای توسعه بخش کشاورزی در استان اقدامات کاربردی خوبی انجام گرفته است، تاکید کرد: این اقدامات تا پایان سال ادامه دارد.

وی ابراز داشت: جهاد کشاورزی استان زنجان نسبت به کشت غلات با کاهش مصرف کود و استفاده از دستگاه‌های کشت اقدامات خوبی را انجام داده است و این مهم باعث می‌شود بهره وری و عملکرد نیز افزایش یافته و کاهش هزینه برای کشاورز را به دنبال داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک