داوری: ادامه راه شهدا تضمین وحدت و یکپارچگی است/ با هیچ کس خصومت شخصی نداریم


داوری: ادامه راه شهدا تضمین وحدت و یکپارچگی است/ با هیچ کس خصومت شخصی نداریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: راه شهدا اگر ادامه نداشته باشد وحدت و یکپارچگی ما هم ادامه نخواهد داشت و مشکلات زیادی ایران عزیز ما به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد داوری در مورد حضور در دومین کنگره شهدای ورزشکار اظهار داشت: سردار میرجلیلی زحمات زیادی را در برگزاری این کنگره کشید و ما فکر می‌کنیم به عنوان قسمتی از جامعه ورزش کشور دین زیادی از سوی شهدا و شهدای ورزشکار بر گردن‌مان است. راه این عزیزان اگر ادامه نداشته باشد وحدت و یکپارچگی ما هم ادامه نخواهد داشت و مشکلات زیادی ایران عزیز ما به وجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز هم بنده به عنوان نماینده‌ای از جامعه بسکتبال در این کنگره حضور پیدا کردم. امیدوارم اصل کاریعنی گذشت و شجاعت شهدا سرلوحه کار ما قرار بگیرد و نسل جدید هم که در آینده تصمیم گیر خواهد بود، ادامه دهنده همین راه باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: اولین کاری که کردیم این بود که تعداد تیم‌ها کمتر شود و کیفیت بالا برود. از سوی دیگر بازی‌ها رفت و برگشت شد تا شور و هیاهو در استان‌ها بازگردد. به هر حال اوایل لیگ است و بعد از آنکه شرایط نرمالی در لیگ به وجود بیاید شاهد بازی های با کیفیت تری خواهیم بود. این را هم بگویم که در هفته سوم چند بازی با یک امتیاز اختلاف تمام شد.

داوری در مورد اینکه هاشمی گلایه گذاری کرده است، گفت: صحبت های او را شنیدم. او مربی من هم بوده و احترامش واجب است. صحبت‌هایی هم که شده نظرات شخصی بوده است.ما به همه نفرات دید یکسانی داریم و به دور از هر اتفاقی و نتیجه‌ای هر تصمیمی هم گرفته می‌شود در جهت پیشبرد و پیشرفت بسکتبال کشور خواهد بود و هیچ خصومت و غرض ورزی نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که داشتن خانه بسکتبال جزو شعارهای شما در انتخابات بود و این موضوع به کجا رسید، گفت: جدا از بحث خانه بسکتبال نیاز به یک کمپ خوب و حرفه‌ای داریم و در حال طراحی زمین آن هستیم و تلاش می‌کنیم اول آن را انجام دهیم. با توجه تعداد تیم‌های زیادی که در بخش آقایان و بانوان داریم، احداث کمپ اولویت دارد.

پایان پیام/




فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!