رمز موفقیت‌های بی بدیل نظام جمهوری اسلامی وحدت و همدلی است


رمز موفقیت‌های بی بدیل نظام جمهوری اسلامی وحدت و همدلی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: رمز موفقیت‌های بی بدیل نظام جمهوری اسلامی وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر دوشنبه در گردهمایی علمای شهرستان جوانرود که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد از علمای استان کرمانشاه خواست با برکت وحدت اساس اسلام را مطرح کنند

وی افزود: باید بدانیم اگر امام راحل و مقام معظم رهبری بسیار بر وحدت تاکید می‌فرمایند به واسطه تأثیر شگرف و عمیق این موهبت در استقلال کشور است

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز اگر دست استکبار از کشور ما کوتاه شده به واسطه وحدت بوده است و خوشبختانه به برکت روشنگری علمای استان این وحدت در استان کرمانشاه زبانزد است.

علما بیان کرد: اگر رسول مکرم اسلام (ص) در جنگ‌های متعدد شرکت می‌کرد و در نهایت دین مبین اسلام را در سراسر جهان مطرح کرد به واسطه وحدت جامعه اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: باید بدانیم از برکت همین وحدت، دست آمریکا و استکبار از کشور ما کوتاه شده و صاحب اصلی نظام خود مردم کشور هستند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: با وجود مشکلات و گرانی‌ها اما عموم مردم با انقلاب و اسلام هستند و در راه آرمان‌های بزرگ انقلاب جان می‌دهند.

علما خاطر نشان کرد: ممکن است برخی از ما مشکلاتی داشته باشیم اما اسلام هیچ مشکلی ندارد و دین مهیمن الهی است که بر اساس فطرت جهانیان را به راه راست و طریق درست راهنمایی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: جهاد تبیین انعکاس عظمت انقلاب اسلامی است و تبیین این عظمت و قدرت وظیفه آحاد مردم عموماً و علمای استان خصوصاً است.

علما خطاب به مردم شهرستان جوانرود تاکید کرد: امروز ما بزرگترین سرمایه را در اختیار داریم سرمایه بزرگ ما وجود مقدس پیامبر رحمت (ص) و قرآن کریم است که به ما قدرت، بصیرت و هوشیاری عطا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی