قصه‌گویان برگزیده مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند


قصه‌گویان برگزیده مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند

قم- هیئت‌ داوران مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم قصه‌گویان برگزیده استان را معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین روز از هفته ملی کودک ۳۵ قصه گو در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرحله استانی قم در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون مرحله استانی با «شعار قصه صدای زندگی» با اجرا ۳۵ قصه‌گو در خانه تاریخی زند قم برگزار شد.

هیئت‌داوران بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان قم با حضور مهدی آرایی، سیده لیلا موسوی و احمد سلیمانی قصه‌گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی جشنواره را معرفی کردند.

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها؛ صدیقه یعقوبی با قصه «پسته خانم» همچنین در بخش زنان و مردان؛ ایمانه خلیلی با قصه «خاله پیرزن و خمره سرکه» به عنوان نفر اول، مریم کریمی با قصه «قطره طلایی» نفر دوم، آزاده روستا با قصه «دفتر خاطرات» نفر سوم و محمد رضا بابایی با قصه «تعویض در وقت اضافه» و مهین رئوف با قصه «کلبه‌ی امن ناامن» و لیلا فرخی قصه «مهدیار» شایسته تقدیر شدند.

در بخش دختران و پسران زهرا علئی با قصه «کلاغ خنزرپنزری» به‌عنوان نفر اول، ترنم رازقی با قصه «پادشاه زورگو» نفر دوم، پریسا زمانی با قصه «پیرزن و چرخ فلک سوار» نفر سوم و مینوفر رئوف با قصه‌ی آش آشتی شایسته تقدیر را کسب کردند.

هیئت‌داوران بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی استان قم در بخش آئینی سنتی ویژه نوجوانان نازنین عبدلو با قصه «بیژن و منیژه» به عنوان برگزیده و امیر مهدی علیزاده با قصه «گردآفرید» شایسته تقدیر معرفی کردند.

مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی هم زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرمانده جدید گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد