حوادث اخیر مشخص کرد که چه کسی برای منافع مردم تلاش می کند


حوادث اخیر مشخص کرد که چه کسی برای منافع مردم تلاش می کند

سنندج- وزیر کشور گفت: حوادث اخیر مشخص کرد که چه کسی با مردم بوده و برای آنها تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای نظامی و امنیتی تلاش مذبوحانه ضد انقلاب که موجب مزاحمت برای مردم شده است را خنثی کردند و به مردم اطمینان می‌دهیم که با بر هم زنندگان نظم عمومی و آسیب زنندگان به اموال مردم برخورد محکم خواهد شد.

وی افزود: مردم خیالشان راحت باشد که حافظان امنیت حضور دارند و با همکاری خود مردم با اغتشاشگران و آشوبگران که نگاه‌های خامی در حوزه ناامن سازی و تجزیه طلبی دارند، برخورد قاطع خواهند کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: باید به فکر پیشرفت و توسعه باشیم و همت خود را صرف رفع مشکل مردم کنیم و همه در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی با بی نظمی‌ها مقابله کنیم.

اغتشاشات کردستان توسط گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب «کومله»، «دموکرات» و «پژاک» طراحی شد

وحیدی افزود: این اغتشاشات در کردستان توسط گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب «کومله»، «دموکرات» و «پژاک» که سابقه بسیار بدی دارند حمایت، طراحی و پیگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گروهک‌ها از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشورهای غربی و همکاری با رژیم صهونیستی را در کارنامه خود دارند و با اینکه این گروهک‌ها تاریخ زشت و جنایت باری در این سرزمین دارند، باز هم تلاش کردند در رابطه با اغتشاشات نقش آفرینی کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم شریف کُرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال امنیت، آرامش و توسعه هستند و این ناامنی‌ها را بر نمی‌تابند.

وحیدی افزود: در سفر رئیس جمهوری به کردستان، مبالغ قابل توجهی برای پیشرفت این استان پیش بینی شد که بخش‌هایی تخصیص یافته و بخشی هم در حال انجام است که نشان از توجه دولت و نظام به کردستان دارد.

وی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند خود را دلسوز نشان دهند، در حالی که به دنبال این هستند که جلو پیشرفت و توسعه استان کردستان را بگیرند.

وزیر کشور اظهار کرد: باید بدانیم اینها چه دشمنی با مردم کُرد دارند که وقتی برای توسعه استان تلاش می‌شود و این مهم نیازمند امنیت برای حضور سرمایه گذاران است، اغتشاش و ناامنی ایجاد می‌کنند.

ضدانقلاب تلاش می‌کند که سرمایه گذار نتواند فعالیت کند

وحیدی افزود: ضدانقلاب سابقه بسیار زشتی دارد و تلاش می‌کند با ایجاد اغتشاش فضایی درست کند که سرمایه گذار نتواند سرمایه گذاری کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک آمریکا، رژیم صهونیستی و گروهک‌های تجزیه طلب از این وضعیت خوشحال می‌شوند در حالی که ناامنی به ضرر مردم است.

وزیر کشور تصریح کرد: حوادث اخیر مشخص کرد که چه کسی با مردم و چه کسی علیه مردم است.

وحیدی افزود: مسئولان استان دائم برای توسعه تلاش می‌کنند در حالی که دشمنان و ضدانقلاب با تحریک جوانان و آشوبگران، کارکردشان چیزی جز تخریب اموال عمومی، چراغ برق و امکانات شهرداری نبوده است.

وی تصریح کرد: مردم شریف سنندج هم به خوبی این گروهک‌ها را می‌شناسند و می‌دانند اینها دشمنان نظام و این کشور هستند.

وزیر کشور در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتظار داریم مردم با بصیرت سنندج همچون گذشته میدان داری کرده و دست ضد انقلاب و گروهک‌های معاند را که قصد ناامنی و اغتشاش دارند را کوتاه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی