مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان باوی


مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان باوی

باوی- معاون فرماندار شهرستان باوی گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان به عنوان یک اولویت جدی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سعیداوی عصر امروز سه شنبه در نشست کارگروه ویژه ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان باوی اظهار کرد: مدیریت شهری لازمه توسعه پایدار و رونق منطقه است که در این راستا باید از هرگونه تخلف احتمالی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: در برخی مناطق و بخش‌های شهرستان باوی، ساخت و سازهای غیرمجاز گزارش شده که باید با نظر دستگاه قضائی نسبت به تعیین تکلیف این سازه‌ها اقدام کرد.

معاون فرماندار شهرستان باوی اضافه کرد: علاوه بر این نیز شهرداری‌های ملاثانی، ویس و شیبان باید با جدیت از عملیات ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرآیندهای قانونی در مدیریت شهری از حقوق و مطالبات مردم است، گفت: نباید اجازه داد که عده‌ای سودجو به رفتارهای متخلفانه خود دست پیدا کنند.

سعیداوی اضافه کرد: شهرداری‌های سه گانه شهرستان باوی باید گروه‌های گشت زنی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز خود در محدوده شهرها را تقویت کنند.

معاون فرماندار شهرستان باوی تاکید کرد: شهرداری‌ها باید به صورت دوره‌ای گزارش عملکرد انجام شده در خصوص مقابله با این پدیده را به فرمانداری و دستگاه قضائی ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار