فراجا در تامین امنیت نگاه سیاسی و حزبی ندارد


فراجا در تامین امنیت نگاه سیاسی و حزبی ندارد

گرگان- فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: فرزندان ملت در فراجا برای تامین امنیت هیچ نگاه سیاسی، حزبی و قومی نداشته و آرمان غایی آنها گسترش چتر امنیت در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حشمت‌الله ملکی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان پلیس در ایستگاه راه آهن اینچه برون اظهارکرد: در وقایع اخیر کشور نسبت به پرسنل نیروی انتظامی ناملایمات و نامهربانی انجام شد اما این رفتارها که از سوی برخی افراد معلوم الحال انجام شد نتوانست در اراده پولادین پلیس در تامین نظم و امنیت خلل وارد کند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: جان برکفان و خادمان مردم در پلیس در راستای تکالیف قانونی و دینی خود وظیفه دارند بدون توجه به حواشی و ناملایمات چتر امنیت را فراگیر کنند.

ملکی گفت: فراجا در کنار سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در تامین امنیت شهروندان و امنیت ملی کشور است.

وی افزود: ماموران فراجا جان شیرین خود را برای انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در دست گرفته و تقدیم مردم می‌کنند.

ملکی ادامه داد: نیروی انتظامی از زمان آغاز جنگ تحمیلی تاکنون افزون بر ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و ملت ایران کرده و این بالاترین افتخار برای پلیس است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند تا امنیت را برای زندگی، کسب و کار، آبرو و ناموس مردم ولایتمدار ایران در همه نقاط کشور تامین کند و هیچ شیرینی و لذّتی بالاتر از این، برای پلیس نیست.

ملکی گفت: محدوده اینچه‌برون، گمرک و راه آهن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و افتتاح ساختمان و پاسگاه انتظامی در راه آهن اینچه برون در راستای تامین و برقراری بهتر امنیت برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی انجام شده است.

گفتنی است، برای ساختمان اداری پلیس در ایستگاه راه آهن اینچه برون که در زمینی به مساحت هزار و ۶۲۰ مترمربع با زیربنای ۳۰۰ مترمربع احداث شده مبلغ ۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل درآمد هزینه این اداره کل هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد