پروژه آشوب دشمن چرخ رو به توسعه ایران اسلامی را متوقف نخواهد کرد


پروژه آشوب دشمن چرخ رو به توسعه ایران اسلامی را متوقف نخواهد کرد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: پروژه آشوب اخیر را معاندین و دول استکباری و برخی از جاهلان و معاندین داخلی به راه انداختند ولی با این کارها، چرخ رو به رشد و توسعه ایران اسلامی متوقف نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در آئین تجلیل از فرماندهان، مسئولین بخش‌های مختلف و نیروهای کادری نیروی انتظامی در بخش دلوار اظهار کرد: هفته فراجا را به همه عزیزان تبریک گفته و صمیمانه از تلاش‌های ارزشمند شما در حوزه کاری‌تان در شهرستان تنگستان تشکر می‌کنم.

فرماندار تنگستان بیان داشت: بدون شک توفیقات عظیمی که در ایران اسلامی پس از انقلاب اتفاق افتاده، یکی از عوامل مؤثر و مهم آن کاری است که نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه امنیتی انجام داده و می‌دهد.

وی تصریح کرد: با کارکرد ارزشمند نیروی انتظامی امنیت پایدار در سطح جامعه به وجود آمده است و دشمن نیز هر جا ببیند ما در نقطه‌ای صاحب توفیق هستیم، برای همان نقطه برنامه‌ریزی می‌کند.

احمد لطفی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در کشور ایران، به عنوان خادم مردم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همه جا اعلام کردم که ما نه تنها حامی پلیس هستیم، بلکه قدردان و ارج‌گذار خدمات پلیس نیز هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه براندازی این نظام غیرممکن است و پرچم این انقلاب بزودی به مهدی موعود (عج) خواهد رسید، یادآور شد: این پروژه آشوب اخیر را معاندین و دول استکباری و برخی از جاهلان و معاندین داخلی به راه انداختند و خودشان هم می‌دانند که با این نوع کارها، چرخ رو به رشد و توسعه ایران اسلامی را نمی‌توانند متوقف کنند.

مقام عالی دولت در تنگستان با بیان اینکه نیروی انتظامی ایران نماد امنیت، توفیق و مهربانی است، افزود: تفاوت بین پلیس ما و پلیس کشورهای مدعی در این اتفاقات اخیر مشخص شد و همه میدانیم که این مدعیان چه برخوردهای خشنی با شهروندان خود دارند و دنیا این را دوباره دید که چگونه نیروی انتظامی ایران مقتدرانه و با جان‌فشانی این آشوبی که چند سال است برنامه‌ریزی شده بود را مدیریت کرده و در برابر هجمه عظیم رسانه‌ای سربلند بیرون آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه