قطع زنجیره اغتشاش با گفتمان سازی های فرهنگی


قطع زنجیره اغتشاش با گفتمان سازی های فرهنگی

فریدونکنار- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران جنگ دشمن را ترکیبی و نبرد روایت ها ذکر کرد و گفت: باید با گفتمان سازی های فرهنگی زنجیره اغتشاش را قطع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی فریدونکنار با بیان اینکه نهاد تبلیغات اسلامی در بدو انقلاب اسلامی مورد توجه بنیانگذار انقلاب بوده است، گفت: مسئله تبلیغات هماهنگی همه اعضای و دستگاه‌های نقش آفرین است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید و سند تحولی، مسائلی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است، گفت: برای مقصد فردا باید برنامه ریزی متناسب داشت از این رو اسناد بالادستی نظام در قالب مهندسی فرهنگی و فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم، مسیر چهلواره دوم و مسیر گام دوم را ترسیم و مشخص می‌کند.

وی با اظهار اینکه در مسیر تمدن اسلامی باید گام‌های محکم را برداریم، اراده آحاد مردم و به میدان آوردن مردم در این مسیر مسئله مهم و اساسی است، گفت: امروز کار جریانی و جبهه‌ای نیاز داریم و همه گروه‌های دارای شبکه مستقل که از رویش‌های انقلاب هستند باید در قالب جبهه و جریان حضور داشته باشند.

حجت الاسلام شریف تبار به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آرایش ما نیز باید جنگ ترکیبی شود زیرا جنگ دشمن، جنگ روایت‌ها است و باید روایت‌های نادرست را زدود و باید با همه توان به میدان بیائیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه باید به گفتمان مقام معظم رهبری توجه ویژه شود، گفت: فرهنگ سازی امنیت نیز در سایه گفتمان سازی فرهنگی ممکن است زیرا دشمن می‌خواهد ما را در دوگانه گفتمان‌ها قرار دهد.

وی عبور از گفتمان سلبریتی و بازگشت برخی از خواص را از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: در جریان جبهه نیازمند آن هستیم پیاده نظام‌هاتقویت شود وباید زنجیره اغتشاش را با گفتمان سازی فرهنگی قطع کنیم.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه صحبت اصلی دشمن و نشانه آن به سمت ولی فقیه است، گفت: دشمن می‌خواهد ما را با ایجاد شبهه دچار تردیدها کند و در این مسیر بصیرتی باید به کمک جوانان و نوجوانان که در جنگ روایت‌ها آسیب دیدند، برویم.

به گزارش مهر، در این مراسم حجت الاسلام علیجان زاده به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام نجفی رئیس سابق تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا زنگ زورخانه پولاد شیراز بازهم نواخته می‌شود؟