مسئولان وملت ایران وظیفه سنگینی درقبال اغتشاشات اخیر برعهده دارند


مسئولان وملت ایران وظیفه سنگینی درقبال اغتشاشات اخیر برعهده دارند

اهواز- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید فکر کنیم اغتشاشات تمام شود، دیگر خبری نیست بلکه مسئولان و ملت ایران وظیفه سنگینی در قبال اغتشاشات اخیر بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عباس کعبی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و نباید فکر کنیم اغتشاشات تمام شود دیگر خبری نیست؛ اگر اغتشاشات هم تمام شود ولی دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد؛ بنابراین باید قوی‌تر شویم و بر این کارهای دشمن غلبه کنیم.

وی افزود: مسئولان و ملت ایران وظیفه سنگینی در قبال این اغتشاشات بر عهده دارند، ملت قوی ظاهر شده و انتظار می‌رود متناسب با حجم اغتشاشات همچنان در سنگرها، مساجد، ادارات و مدارس قوی عمل کند و همچنین در کنار پلیس و نیروهای بسیج در صحنه حاضر باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت همیشه پیشتاز است و نباید باعجله تصمیم گرفت، قطعاً ملت ایران در مقابل افراد بی بصیرتی که هم سو با دشمن شدند، ساکت نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه تا آخرین نفس پای آرمان‌های شهدا خواهیم ایستاد، افزود: عشایر و مردم خوزستان نسبت به ناموس و حجاب حساس هستند و همین عامل باعث شده تا با اغتشاشگران همراهی نکنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تولید قدرت نرم در مساجد، آموزش و پرورش، ادارات و خانواده‌ها می‌تواند کشور را در مقابل فتنه‌های دشمنان صیانت کند.

آیت‌الله کعبی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در مورد افراد هیجان‌زده و شرکت‌کننده در اغتشاشات باید کارهای فرهنگی انجام شود اما مسئولان قضائی و امنیتی نیز در مقابل عوامل دشمن طبق قانون به وظیفه خود عمل کنند. کار فرهنگی و امنیتی هم لازم است اما حتی‌المقدور باید زیرساخت‌ها مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اولویت نخست، آموزش و پرورش و نهضت ملی اشتغال است؛ بنابراین مسئولان نباید صرفاً مشغول اغتشاشات شوند و از سازندگی باز بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)