ملت‌های مسلمان هوشیار و مواظب فتنه‌انگیزی دشمنان باشند


ملت‌های مسلمان هوشیار و مواظب فتنه‌انگیزی دشمنان باشند

چمران- امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه دشمن بیشترین بهره‌برداری را از اختلافات میان مسلمانان خواهد داشت، گفت: ملت‌های مسلمان هوشیار و مواظب فتنه‌انگیزی دشمنان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران تاکید کرد: علمای جهان اسلام، نخبگان و ملت‌های مسلمان باید هوشیار و مواظب فتنه‌انگیزی دشمنان باشند.

وی با بیان اینکه دشمن بیشترین بهره‌برداری را از اختلافات میان مسلمانان خواهد داشت، افزود: امروز هر کسی معتقد به مبانی اسلام و پیامبر اکرم (ص) است باید در راستای تقویت وحدت و انسجام جهان اسلام تلاش کند.

امام جمعه شهر چمران اظهار کرد: در عصر حاضر مهمترین نیاز جهان اسلام وحدت و همدلی میان امت اسلامی است. بنابراین هر شخصی چه شیعه باشد چه سنی و دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان باشد خواسته یا ناخواسته دارد در میدان و نقشه دشمن حرکت می‌کند.

عبادی یادآور شد: مردم ایران اسلامی عاشق و دلباخته نظام اسلامی هستند و همیشه پای انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند و این را در ۴۳ سال گذشته ثابت کرده‌اند و همیشه دشمن شیطان صفت را ناکام گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: ما مردم شهر چمران به دشمن اعلام می‌داریم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس پای آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت ایستاده‌ایم و ذره‌ای در این مسیر دچار تردید نخواهیم شد.

امام جمعه شهر چمران ادامه داد: اما توصیه بنده به همه مسئولان این است که قدر این مردم را بدانند و برای آنها نوکری کنند. مسئولان در نظام اسلامی هیچ شأنی جز خدمتگزاری و نوکری برای مردم ندارند.

عبادی تأکید کرد: مسئولان قدر فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی را بدانند و باید با روحیه انقلابی و جهادی البته با داشتن برنامه تلاش کنند عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

وی گفت: خدمت‌رسانی مسئولان، امید را در دل مردم زنده می‌کند. مهم‌ترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است.

امام جمعه شهر چمران اضافه کرد: مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور، چه مسئولان در بخش‌های مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان بوده و مشغول کارند که باید این روحیه مردمی بودن را حفظ کنند.

حجت الاسلام عبادی با تبریک ۲۶ مهر ماه روز ورزش و تربیت بدنی، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جامعه ورزش، جامعه‌ای شریف، نجیب و معتقد به مبانی نظام اسلامی هستند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم ورزشکاران ایرانی برای برافراشته شدن پرچم مقدس ایران اسلامی همانند یک سرباز مبارزه می‌کنند و به ویژه زنان ورزشکار در میدان‌های جهانی با حجاب اسلامی باعث سربلندی ایران اسلامی شدند که از همه این عزیزان تشکر و به آنها افتخار می‌کنیم.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: یکی از مطالبات به حق جوانان و ورزشکار شهر چمران تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استخر و زمین چمن فوتبال این شهر است. از مدیران صنایع پتروشیمی انتظار می‌رود در این رابطه همکاری و مساعدت کنند تا به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این کار ماندگار در شهر چمران باشیم.

عبادی گفت: مطالبه ما از مسئولان ورزش شهرستان این است که به ورزش و ورزشکاران شهر چمران توجه ویژه‌ای داشته باشند، چرا که شهر چمران در زمینه ورزش استعدادهای درخشانی دارد که می‌توانند در میدان‌های جهانی بدرخشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج