بررسی و بهینه سازی ظرفیت مترو برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها


بررسی و بهینه سازی ظرفیت مترو برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: در حال بررسی و بهینه سازی ظرفیت موجود هستیم که سرفاصله حرکت قطارها را کاهش دهیم، فعلا به صورت افزایش موردی ظرفیت با انجام حرکت های فوق العاده در ساعات پیک مسافر نسبت به کاهش سرفاصله حرکت قطارها اقدام می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: پیگیری ایجاد منابع برای حل مشکلات فنی مترو و معیشتی کارکنان، استفاده از توان نیروی انسانی داخل مجموعه، برقراری ارتباط مالی و اداری و همچنین ارائه خدمات با کیفیت به مسافران مترو از جمله اولویت های تیم جدید مدیریتی متروست.

نامی افزود: افزایش قطارهای منتظر اورهال و عدم تامین قطارهای جدید مورد نیاز خطوط، سبب شده که فعلا برنامه ای برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها نداشته باشیم.

وی گفت: در حال بررسی و بهینه سازی ظرفیت موجود هستیم که سرفاصله حرکت قطارها را کاهش دهیم، فعلا به صورت افزایش موردی ظرفیت با انجام حرکت های فوق العاده در ساعات پیک مسافر نسبت به کاهش سرفاصله حرکت قطارها اقدام می‌کنیم.

نامی بیان داشت: با این‌حال در خط هشتگرد از ابتدای مهرماه سالجاری شاهد افزایش سرویس دهی مترو بودیم بگونه‌ای که ساعت پایان فعالیت این خط مترو از ساعت ۱۵ به ۱۸ افزایش یافت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فکرشو نمی کردم که شوهرم آن موقع روز به خانه بیاد و مچم را هنگام...!