واکنش سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه به برکناری‌اش


واکنش سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه به برکناری‌اش

یکی از پرافتخارترین مربیان کشتی روسیه در واکنش به خبر برکناری اش گفت: با توجه به کارنامه ۲۰ ساله‌ام در این مسئولیت هیچ دلیلی موجهی برای کنار گذشتن من وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه‌های روسیه امروز خبری مبنی بر برکناری «جامبولات تدیف» مربی پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد روسیه را منتشر کردند که باعث تعجب بسیاری از اهالی کشتی شد. تدیف که در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ و همچنین ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده داشت و افتخارات بزرگی کسب کرد با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون کشتی این کشور از سرمربیگری کنار گذاشته شد.

در همین راستا تدیف در واکنش به برکناری اش به رسانه‌های روسی گفت: «باید صریح و روشن صحبت کنم و از افراد تصمیم گیرنده در این خصوص بپرسم که آیا در مورد صلاحیت حرفه‌ای من یا نتایج کسب شده در این ۲۰ سال کسی انتقاد یا سوالی از من دارد؟ بی تردید این برای نخستین بار در تاریخ ورزش روسیه است که یک مربی با کسب نتایج درخشان متوالی از این سمت اخراج می‌شود که مطمئناً این تصمیم فقط از سوی مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی اتخاذ شده است.»

وی تاکید کرد مهم نیست به کجا خواهد رفت اما هر جا باشد به کشورش وفادار می‌ماند.

به گفته مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه به زودی حاجی مراد گاتسالوف قهرمان المپیک آتن به عنوان مربی تیم ملی روسیه معرفی خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!