بانک کشاورزی ٣٢ هزار فقره وام فرزندآوری داد


بانک کشاورزی ٣٢ هزار فقره وام فرزندآوری داد

شعب بانک کشاورزی در اجرای سیاست های حمایتی دولت از رفاه و معیشت خانواده ها از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

به گزارش بنکر (Banker این تسهیلات در راستای اجرای ماده 10 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس ثبت نام در «سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند» به متقاضیان پرداخت می شود و این بانک از ابتدای سال 1401 تا نیمه آبان ماه بیش از 32 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ 14 هزار و 170 میلیارد ریال از محل منابع داخلی به واجدان شرایط پرداخت کرده است.


حمایت 16 هزار میلیاردی بانک کشاورزی از اشتغالزایی

همچنین این بانک در هفت ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

با هدف حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه مبلغ 16131 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 18527 نفر از واجدان شرایط پرداخت شده که از رقم 13928 میلیارد ریال معادل کل پرداختی این تسهیلات در سال گذشته نیز بیشتر بوده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش