بیوک خانواده‌ای از مدل‌های برقی با برند الکترا را عرضه خواهد کرد


بیوک متعهد به تمام برقی کردن خط تولید خودش تا سال ۲۰۳۰ شده است و اولین...
بیوک متعهد به تمام برقی کردن خط تولید خودش تا سال ۲۰۳۰ شده است و اولین مدل برقی خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد بیوک الکترا...

بیوک متعهد به تمام برقی کردن خط تولید خودش تا سال ۲۰۳۰ شده است و اولین مدل برقی خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد بیوک الکترا اولین عضو خانواده‌ای از مدل‌های برقی با برند الکترا خواهد بود.

پایگاه داده اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده ۹ علامت تجاری را نشان می‌دهد که در ماه اکتبر توسط جنرال موتورز برای الکترا E1 تا الکترا E9 ثبت شده‌اند. این علائم تجاری در بخش "وسایل نقلیه موتوری" ثبت شده‌اند و به نشان‌های تجاری قبلی ثبت‌شده توسط جنرال موتورز برای الکترا و الکترا GS اضافه می‌شوند.

نام الکترا برای دهه‌ها در خط تولید بیوک به چشم می‌خورد. این نام اولین بار برای یک مدل در سال ۱۹۵۹ استفاده شد که تا سال ۱۹۹۰ عرضه شد. جنرال موتورز در سال ۲۰۲۰ آن را برای کانسپت کراس‌اوور الکترا احیا کرد و سپس در ماه ژوئن دوباره از آن برای کانسپت کراس‌اوور Electra-X استفاده کرد.

بیوک گفته است که این کانسپت‌ها ظاهر مدل‌های برقی آینده این شرکت در بازار چین را نمایش می‌دهند، هر چند که ممکن است برخی از عناصر طراحی آن‌ها در مدل‌های مخصوص بازار آمریکا نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بیوک در ماه ژوئن کانسپت کوپه وایلدکت برقی را نیز به نمایش گذاشت که طراحی مدل‌های برقی آینده بیوک را به نمایش می‌گذارد.

بیوک خانواده‌ای از مدل‌های برقی با برند الکترا را عرضه خواهد کردبیوک

بیوک عرضه دو شاسی بلند برای بازار آمریکا را تایید کرده است که هر دو روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته خواهند شد. یکی از آن‌ها دارای ابعاد معمولی خواهد بود، در حالی که دیگری ظاهری کوپه‌مانند خواهد داشت. ممکن است این شاسی بلندها الکترا و الکترا GS نام داشته باشند؛ درحالی که نام‌های شماره‌دار الکترا برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند، چون محصولات بیوک در بازار چین بیشتر از بازار آمریکا هستند.

البته خودروسازان اغلب نشان‌های تجاری را ثبت می‌کنند که قصد استفاده فوری از آن‌ها ندارند و گاهی اوقات برای حفظ کنترل نام‌هایی با اهمیت خاص این کار را انجام می‌دهند که در این مورد هم می‌تواند صدق کند.