آغاز فعالیت سامانه ملی « نورینو» در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد


ملک حسینی گفت : سامانه جامع فعالیت های پرورشی و فرهنگی «نورینو» در ششمین...
ملک حسینی گفت : سامانه جامع فعالیت های پرورشی و فرهنگی «نورینو» در ششمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ سراسر کشور آبان ماه ۱۴۰۱در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدبهاء الدین ملک حسینی» امروز (۱۹ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه فوق دربردارنده جامعیتی از فعالیت های تربیتی از جمله تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه‌بندی مدارس، دانش‌آموزان، مدیران، معاونان و مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‌ها، علایق و توانمندی‌های تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیگر قابلیت‌های این سامانه ایجاد اطلس فضاهای پرورشی، مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مراکز مشاوره، گزارش‌گیری کمی و کیفی از فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس و کاربران، امکان بارگذاری و اشتراک‌گذاری منابع و فایل‌های کاربردی و ضروری دانش‌آموزان و مدارس در حوزه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است.

وی گفت: سامانه «نورینو» تحت سامانه دانش‌آموزی «پادا» فعالیت می‌کند و دانش‌آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌توانند به دفتر مدرسه مراجعه کنند.

ملک حسینی در پایان، گفت: رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها و مناطق و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم هم می‌توانند با کد ملی و کد پرسنلی خود از طریق نشانی https://parvareshi.medu.ir۸۵/home/Login وارد سامانه نورینو شوند.

پایان پیام/82