خرید سیلیکات سدیم بدون واسطه


سیلیکات سدیم از دسته ترکیبات شیمیایی غیر آلی محسوب می شود. خرید سیلیکات سدیم در صنایع مختلف به خصوص پلاستیک سازی و صابون سازی و حفاری بسیار رایج است. سیلیکات سدیم ...

 

سیلیکات سدیم از دسته ترکیبات شیمیایی غیر آلی محسوب می شود. خرید سیلیکات سدیم در صنایع مختلف به خصوص پلاستیک سازی و صابون سازی و حفاری بسیار رایج است. سیلیکات سدیم شفاف و بی رنگ است و گاه به صورت پودرهای سفید یا آبی نیز عرضه می شود.

سیلیکات سدیم چیست؟

سیلیکات سدیم نوعی پودر جامد سفید رنگ محسوب می شود که در آب حل می شود. این ماده خاصیت قلیایی دارد. این ماده در لیست ترکیبات معدنی پرکاربرد برای تولید محصولات شیشه و کاشی و سرامیک محسوب می شود. ساختار مولکولی سیلیکات سدیم بسیار مشابه با اسید سالیسیلیک است.

این ماده سبب سختی بالا در شیشه ها می شود. هرچه میزان این ماده در تولید یک محصول بیشتر باشد محصول در نهایت مقاومت بالاتری خواهد داشت. این ماده در تولید محصولات بهداشتی و شوینده ها گزینه مناسبی محسوب می شود.

خرید سیلیکات سدیم بدون واسطه

سیلیکات سدیم

خاصیت سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم پایداری بالایی در محلول های قلیایی دارد. این ماده در برابر آتش بسیار مقاوم است. از نظر فرمولاسیون می توان گفت که سیلیکات سدیم مانند پلاستیک های مبتنی بر کربن است. از سیلیکات سدیم در صنایع مختلف استفاده می شود. خرید سیلیکات سدیم برای چاه ها از پرکاربردترین گزینه محسوب می شود. این ماده می تواند در مایع های حفاری استفاده شود تا چاه ها را تثبیت نماید. همینطور از فروپاشی دیواره های سوراخ جلوگیری می کند. سدیم سیلیکات برای صنعت خودروسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند برای تعمیر صدای سیستم اگزوز مناسب باشد.

خرید سیلیکات سدیم مایع در صنعت صابون سازی گزارش شده است. این ماده مهارکننده خوراکی و عوامل ضد پوسته پوسته شدن محسوب می شود. مواد شوینده در این ماده بر پایه فسفات سنجیده شده است. مثلاً در شوینده های مختلف از سیلیکات سدیم استفاده می شود. این ماده برای پاک کننده های صنعتی نیز مناسب است. سیلیکات سدیم در صنایع پلاستیک و به عنوان روانکار در صنایع کاشی و سرامیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سیلیکات سدیم به منظور استفاده در سیمان سازی و بتن نیز بسیار گزارش شده است. از این ماده برای تولید کاغذ و مقوا نیز استفاده می شود. در صنعت رنگ سازی نیز سبب کاهش جذب رطوبت و خاصیت ضد آب در مواد را بیشتر می کند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد از سیلیکات سدیم در تونل سازی و ساختمان سازی نیز استفاده می شود. این ماده برای کنترل خوردگی در لوله های آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سیلیکات سدیم در صنایع بهداشتی

خرید سیلیکات سدیم برای ایجاد یک محیط بافر و خنثی در راستای تولید مواد شوینده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خاصیت سیلیکات سدیم به صورتی است که از خوردگی در مخازن تا حد زیادی جلوگیری می کند. در واقع سبب می شود که محیط اسیدی از بین برود. ترکیبات شیمیایی که در این ماده وجود دارد سبب می شود که چربی ها و آلودگی ها از محیط حذف شوند.

 دقت کنید که ایجاد یک محیط خنثی در نهایت سبب می شود که از خوردگی سینک ظرفشویی جلوگیری شود. ترکیب سیلیکات سدیم به صورتی است که سختی آب را کاهش می دهد و به طور کلی یون های کلسیم و منیزم را نیز متعادل می سازد.

خرید سیلیکات سدیم برای صنایع تولید کاشی

بیشترین میزان خرید سیلیکات سدیم برای صنایع تولید کاشی و سرامیک است. به طور کلی نقش یک روان کننده را ایفا می کند و از ترک خوردن کاشی و سرامیک جلوگیری می کند. سیلیکات سدیم خاصیت غیر ساینده دارد به طوری که پس از اتمام عملیات چخت کاشی و سرامیک هیچ اثری از خود به جا نمی گذارد.

خرید سیلیکات سدیم با قیمت مناسب

از آنجایی که خرید سیلیکات سدیم برای سایر صنایع نیز بسیار گزارش شده است، شرکت صنایع سیلیکات ایران، محصول مورد نظر را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. از سیلیکات سدیم در قالب های ریخته گری نیز استفاده می شود و جلوی سوختن قالب مخصوص ذوب فلزات را می گیرد.

 این ماده در صنایع کاغذ سازی و مقوا نیز خاصیت چسبندگی به بافت خمیر می دهد. قیمت خرید سیلیکات سدیم در سال 1401 در مجموعه صنایع سیلیکات ایران به روز شده و اطلاعات محصول نیز در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید خرید سیلیکات سدیم عمده با قیمت ارزانتر انجام دهید.

https://iransilicate.com/

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)