نوسان در بازار طلا و سکه


نوسان در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران نوسانی است و قیمت سکه امامی با نوسان مواجه است؛ اما قیمت طلای 18 عیار عموما در روند نزولی قرار داشته است.با این حال اما سکه‌های نیم، ربع و گرمی نسبت به روز گذشته رشد داشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز در بازار طلا، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 496 هزار تومان قیمت می‌خورد که نسبت به روز گذشته کاهش نشان می‌دهد. قیمت طلا در آخرین معامله روز گذشته یک میلیون و 499 هزار تومان بوده است.

در آن سوی بازار، قیمت سکه امامی امروز کاهشی بود. این نوع از سکه امروز روی قیمت 16 میلیون و 403 هزار تومان بازگشایی شد. قیمت سکه امامی در حال حاضر 16 میلیون و 396 هزار تومان و حباب آن یک میلیون و 810 هزار تومان است.

سکه بهار آزادی هم کاهشی بوده است. سکه بهار آزادی در حال حاضر با قیمت 15 میلیون و 605 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است نرخ بازگشایی این نوع سکه در روز جاری 15 میلیون و 656 هزار تومان بوده است اما بر اساس نوسانات روز، اکنون کاهشی است. حباب سکه بهار آزادی 880 هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز 8 میلیون و 880 هزار تومان قیمت خورده که افزایشی بوده است. حباب نیم‌سکه اکنون یک میلیون و 587 هزار تومان است.

ربع سکه نیز با قیمت 5 میلیون و 880 هزار تومان و افزایشی است. حباب آن نیز دو میلیون و 231 هزار تومان است

سکه گرمی هم امروز سه میلیون و 400 هزار تومان است که نسبت به دیروز رشد داشته و حباب آن یک میلیون و 603 هزار تومان است.

خبرهای بیشتر درباره طلا و سکه را اینجا بخوانید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بی‌ثباتی در اقتصاد کلان، نتیجه تعدیل نرخ ارز بازار رسمی متناسب با تغییرات نرخ غیررسمی ارز