نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو+ سایت ایران خودرو


نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو+ سایت ایران خودرو

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می‌گیرد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ و آدرس سایت ایران خودرو، قیمت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ لینک ورود به سایت ایران خودرو سایر جزئیات را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو+ سایت ایران خودرو

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی فروش فوری دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پژو پارس ELX با موتور XU 7 پلاس ایران خودرو امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو در طرح فروش فوری دو محصول ایران خودرو که برای مادران دارای دو فرزند و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده عرضه شد بر روی سایت ایران خودرو به نشانی https://www.ikco.ir قرار می کیرد .در ادامه نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در امروز؛ جزئیات قرعه کشی ایران خودرو، نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، اسامی برندگان ایران خودرو؛ لینک اسامی برندگان ایران خودرو؛ قیمت خودرو های ایران خودرو در آذر ماه اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری, نحوه جستجو بر اساس کد پیگیری در امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 و ... را بخوانید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودروامروز 9 آذر 1401 برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود. نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران و خودروهای فرسوده امروز 30 آذر 1401 اعلام می شود.

قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد همچنین متقاضیانی که اقدام به ثبت نام خودرو های ایران خودرو نموده اند می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو مطلع شوند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401

از ابتدای هفته جاری یعنی ۲۶ آذر ماه ایران خودرو از فروش فوق العاده جدید خود رونمایی کرد. فروش فوق‌العاده‌ای که در آن دو خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس عرضه می‌شد. متقاضیان این فروش فوق العاده سه روز برای ثبت نام خودرو فرصت داشتند.

البته این فرصت تنها در اختیار دو گروه قرار داشت؛ یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودرو‌های فرسوده.

از روز شنبه تا دوشنبه مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود داشت و آن گونه که این خودروساز اعلام کرده است، روز ۳۰ آذرماه یعنی روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود، نتایج قرعه کشی ایران خودرو در طرح یلدایی ظرف چند ساعت اعلام شود. مگر اینکه مانند دفعات قبل اختلالی در سایت ایجاد و اعلام نتایج قرعه کشی را با تاخیر مواجه کند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو مانند دفعات قبل در سامانه esale.ikco.ir اعلام می‌شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 30 آذر 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو+ سایت ایران خودرو

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی آذر 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 30 آذر اینجا کلیک کنید

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو آذر 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایتesale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه آذر1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران دارای دو فرزند آذر 1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

ثبت نام این بخشنامه‌ها همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سامانه یک خودروساز ثبت نام کند.

طبق قانون مصوب، 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 10 درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی