آیا بیت کوین باز هم کاهشی می ‌شود؟


آیا بیت کوین باز هم کاهشی می ‌شود؟

تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها نظر خود را در مورد مسیر حرکت بیت‌کوین در توییتر به اشتراک گذاشته است. به عقیده وی، قیمت ارز دیجیتال پرچمدار در جهت ۱۴هزار دلار در حال کاهش و ممکن است حتی از این هم کمتر شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)، کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها نظر خود را در مورد مسیر حرکت بیت‌کوین در توییتر به اشتراک گذاشته است. به عقیده وی، قیمت ارز دیجیتال پرچمدار در جهت ۱۴هزار دلار در حال کاهش و ممکن است حتی از این هم کمتر شود.

به گزارش کریپتو، فرانزن که قبلا به‌عنوان تحلیلگر در حوزه بانکی فعالیت می‌کرد و سپس به تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال روی آورد، نموداری از بیت‌کوین به اشتراک گذاشت که در آن منطقه‌ای را بر اساس پایین‌ترین سطح قبلی بیت‌کوین که به‌نظر وی در حال حاضر بیت‌کوین در آن سطح حرکت می‌کند را برجسته کرده است.

وی نوشت که این مورد به‌عنوان یک آهنربا برای بیت‌کوین عمل می‌کند به این معنی که هدف ۱۱.۴۰۰ تا ۱۳.۹۰۰ دلار برای ارز دیجیتال پیشرو است.

این تحلیلگر توضیح داد که این هدف، سطحی است که قیمت بیت‌کوین طی دسامبر ۲۰۱۷ در آن بسته شد و اوج چرخه زمان خود بود. علاوه بر این، همان سطح در سال ۲۰۱۹ دقیقا در ۱۳هزار و ۹۰۰ دلار به عنوان مقاومت عمل کرد این موارد باعث می‌شود که وی مطمئن باشد بیت‌کوین احتمالا به آن هدف می‌رسد. با این حال، اعتراف می‌کند که ممکن است این اتفاق رخ دهد و پیش‌بینی قطعی نیست.

این ارز دیجیتال پرچمدار از ۱۴ دسامبر در محدوده ۱۶هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شود. در آن روز، فدرال رزرو ایالات‌متحده یک افزایش نرخ دیگر را، این بار ۵۰ واحد پایه اعلام کرد که با انتظارات تحلیلگران مطابقت داشت.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش فرصت‌های معاملاتی ارز دیجیتال با طراحی پلتفرم جدید