مدیریت شهری به وظایف خود در حوزه آلودگی هوا عمل کرده است؟


مدیریت شهری به وظایف خود در حوزه آلودگی هوا عمل کرده است؟

عضو شورای شهر تهران گفت:مدیریت شهری به وظایف خود عمل کرده و باید منتظر حضور تأثیرگذار سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه که عمدتاً دستگاه‌های دولتی هستند بود.

احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر و با اشاره به نامه اعضای شورای شهر تهران به سران سه قوه گفت: در گزارشی که به رئیس جمهور و سران سه قوه نوشته‌ایم عنوان کرده‌ایم ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئول هستند و قرار گرفتن این دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای انجام وظایفی که قانون برعهده آنها قرار داده مانند یک پازل می‌ماند که شهرداری تهران تنها یک قطعه از این پازل بزرگ است.

وی افزود: نامه‌ای که اعضای شورای شهر تهران به رئیس جمهور ارسال کردند ودر صحن نیز قرائت شد، کاملاً مشخص می‌کرد که مدیریت شهری به وظایف خود عمل کرده و باید منتظر حضور تأثیرگذار سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه که عمدتاً دستگاه‌های دولتی هستند بود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی از هر فرصتی می‌خواهند در جهت منافع خود استفاده کنند گفت: آنها حتی از موضوع آلودگی هوا که جان و مال مردم را نشانه گرفته است به نفع خود استفاده می‌کنند تا کار را به سمت و سوی سیاسی کاری پیش ببرند؛ اگر اصلاح طلبان اینقدر به دنبال سیاسی بازی نباشند و یک کار تخصصی انجام دهند، مشکل مردم حل می‌شود؛ در زمانی که اداره شهر به دست اصلاح طلبان بود موضوع توسعه حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا برای آنها اهمیت نداشت.

صادقی یادآور شد: این نگاه‌های سیاسی فرافکنی افرادی است که یک زمانی خودشان مدعی و مسئول وضع موجود بودند، اما عملکردی نداشتند.

وی با بیان اینکه کامل مشخص است در این نامه چه نوشته‌ایم، تاکید کرد: خوشبختانه در این دوره همکاری‌های خوبی بین دولت و شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی اتفاق افتاده است و امیدواریم که دولت حمایت‌های خود را در این زمینه بیشتر کند تا بتوانیم با رفع مشکلات این حوزه اتفاق خوبی در شهر روی دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان