منوچهر هادی با طنز نیوکمپ برمی گردد/ فصل دوم نیسان آبی در انتظار تولید


منوچهر هادی با طنز نیوکمپ برمی گردد/ فصل دوم نیسان آبی در انتظار تولید

سریال کمدی «نیوکمپ» به کارگردانی منوچهر هادی با وقفه ای در تولید، این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خبرها آمده که تصویربرداری سریال «نیوکمپ» از سر گرفته شده و منوچهر هادی در مقام کارگردان در حال راهبری این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی است؛ پیش از هادی، کمال تبریزی به عنوان کارگردان «نیوکمپ» انتخاب شده بود و با بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری و ترلان پروانه نیز قرارداد همکاری بسته شده بود، اما به دلیل اینکه ساترا با مجوز تولید این سریال مخالفت کرده بود، کار از همان پیش تولید متوقف شده بود و کم کم بازیگران این سریال نیز مشغول فعالیت در مجموعه های نمایشی دیگری شده بودند؛ حتی خود کمال تبریزی نیز در این ایام مشغول ساخت تاک شوی «طناز» شده بود.

منوچهر هادی با طنز نیوکمپ برمی گردد/ فصل دوم نیسان آبی در انتظار تولید

نیوکمپی ها به سراغ هادی می روند

عوامل این سریال تصمیم می گیرند تا با توجه به سابقه منوچهر هادی در ساخت فیلم ها و سریال هایی با قالب طنز و کمدی، از او به عنوان کارگردان دعوت کنند تا این پروژه را سرپرستی کند و حالا گویا با تغییراتی که در فیلمنامه بوجود آمده و هماهنگی هایی که با ساترا شده، مجددا سریال «نیوکمپ» تولید خود را از سر گرفته و هم اینک در مرحله تصویربرداری به سر می برد.

حسن معجونی، ایمان صفا، یکتا ناصر، فرزاد فرزین، امیر جعفری، حامد آهنگی، بهرام افشاری، بهاره افشاری و اکبر عبدی به جمع بازیگران «نیوکمپ» اضافه شده اند تا این سریال پرستاره برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شود.

طرح اولیه این سریال متعلق به بهرام افشاری است و فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس دیگر نوشته شده است و داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگی شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و تهیه کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

منوچهر هادی که قرار است فصل دوم «نیسان آبی» را بسازد و گویا این پروژه در مرحله نوشتن فیلمنامه قرار دارد، بعد از پروژه «نیوکمپ» به سراغ ساخت فصل دوم نیسان آبی می رود.

منوچهر هادی با طنز نیوکمپ برمی گردد/ فصل دوم نیسان آبی در انتظار تولید

کارنامه طنازی هادی

منوچهر هادی که پیش از کارگردانی، دستیاری و حتی تدارکاتی در سینما را در فیلم های مختلفی تجربه کرده بود، در سال 86 با فیلم «قرنطینه» اولین حضور حرفه ای خود را به عنوان کارگردان تجربه می کند و چند سال بعد و در ابتدای دهه 90 علاوه بر سینما، با ساخت سریال «خداحافظ بچه» در بین اهالی سینما و تلویزیون شناخته می شود. هادی با تولید سریال هایی چون «خوب بد زشت»، «آمین» و «دلدادگان» این مسیر حرفه ای در تلویزیون را ادامه می دهد تا تصمیم می گیرد در سینما به سراغ ساخت فیلم های کمدی، پر مخاطب و اصطلاحا گیشه ای برود.

فیلم های «من سالوادور نیستم»، «آینه بغل» و «رحمان 1400» سه فیلم کمدی کارنامه منوچهرهادی است که با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی و محمدرضا گلزار در زمان اکران خود گیشه را از آن خود کرده بودند و در آن سال ها از فیلم های پرفرش گیشه بودند؛ هادی همین مسیر را در شبکه نمایش خانگی نیز دنبال کرد و با ساخت سریال هایی چون «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» عملا تجاری سازی را به جای فیلمنامه و کارگردانی در اولیوت خود قرار داد. هادی با ساخت سریال «نیسان آبی» برای شبکه نمایش خانگی این پازل را تکمیل کرد و حالا قرار است فصل دوم این سریال کمدی نیز ساخته و منتشر شود.

بیشتر بخوانید؛

پیشتازی شبکه نمایش خانگی در غیاب سریال‌های تلویزیونی معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران