معمای روز؛ همه از این وسیله استفاده می کنند، اما کسی آن را برای خودش نمی خرد


معمای روز؛ همه از این وسیله استفاده می کنند، اما کسی آن را برای خودش نمی خرد

معماهای چالش برانگیزی و چیستان ها با سرعت زیادی در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است. مردم از این راه ذهن خود را به چالش میکشند، مغز را درگیر موضوعی مفید می کنند و در عین حال سرگرم هم می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حل کردن انواع معما و چیستان می تواند توانایی های ذهنی افراد را تقویت کند. محققان پی برده اند که حل کردن انواع معماها می تواند مانع از آلزایمر زودهنگام شود است. محققان بر این باورند که با توجه به عدم بازگشت روند تخریب سلول‌های مغزی در مرحله پیشرفته آلزایمر، بهترین راهکار، تشخیص زودهنگام این بیماری قبل از شروع فرایند تخریب نورون‌های عصبی است. بنابراین شما حل معما و چیستان می توانید از اختلال عملکرد مغز تا حدودی پیشگیری کنید.

حل معما، پازل ها و بازی های فکری یکی از چیزهایی است که مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود و تقویت ذهن و مغز دوست دارند. حل معماها به فرد کمک می کند تا مهارت های انتقادی و تحلیلی را توسعه دهد و گاهی اوقات حل آنها سرگرم کننده خواهد بود.

معماهای زیادی در اینترنت وجود دارد که یکی از آنها را به عنوان معمای روز برای شما انتخاب کرده ایم. درست است که ما پاسخ را نیز در انتهای مطلب برایتان آورده ایم اما سعی کنید بدون کمک گرفتن به پاسخ این معما فکر کرده آن را حل کنید.

حال بیایید پرسش معمایی را مطرح کنیم؛ معما به شرح زیر است:

معمای روز

چه وسیله است که همه از آن استفاده می کنند، اما کسی آن را برای خودش نمی خرد؟

راهنمایی:

«شخصی که آن را خریداری می کند هرگز از آن استفاده نمی کند!»

«کسی که از آن استفاده می کند، تمایلی به استفاده اش نداشته!»

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما

پاسخ صحیح به این معما:

«تابوت»

معمای روز؛ همه از این وسیله استفاده می کنند، اما کسی آن را برای خودش نمی خرد

کسی که تابوت درست می کند، آن را می فروشد و خودش نمی تواند از آن استفاده کند. در مقابل کسی که تابوت را می خرد، هرگز از آن برای خودش استفاده نمی کند. شخصی که از تابوت استفاده خواهد کرد یک مرده است که قطعا نمی داند چه چیزی برای او خریداری شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شما 3 برادر داری : حالا بگو ،شوهر خواهر برادر مادر شما / چه نسبتی با شما داره ؟